Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hvor i Norge kan man få det? Og hva er ca prisen? Kan man amme med silikon?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg fikk det gjort i oslo, men er helt sikkert flere plasser i norge. Nå er det 5-6år siden jeg gjorde det, men da betalte jeg 25 000kr. Har ammet etterpå, gikk kjempe fint. Hadde nok melk i massevis. Hører noen sier man må amme oftere da man har mindre plass til melken, men puppene vokser jo så opplevde ikke dette som et problem. Etter ammingen er de ikke fullt så faste lenger, men fortsatt ikke sånn tom som da jeg var ferdig å amme første ungen. Altså før jeg fikk silikon. Hvis du søker på brystforstørrelse så finner du mye info.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg tok på stokkan i trondheim nå på september, men de gjør det ikke om du ikke er sikker på at du vil ha flere barn!! betalte 30 000
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 hehe, så kun om du skal ha flere barn at du får der altså
Chris Cullen Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 tok på fornebuklinikken nå i desember. kostet 32000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå