Gå til innhold

Hårsåre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det noen her inne som SÅ gjerne vil vite hva andre mener om ditt eller datt i livet deres (ofte en uvanlig avgjørelse eller livssituasjon)?

 

Når man da er uenig med innlegger, men skriver på en saklig måte, blir HI ofte snurt og klager på megger, fordømming, ingen som forstår meg!

 

Hvis man bare vil høre mennesker som er enige med seg, får man betale noen til å smiske, ihvertfall ikke spørre på forum hva folk mener.

 

Jeg er for en høflig tone, men legger man opp til diskusjon får man tåle litt forskjellige meninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...