Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor er det noen her inne som SÅ gjerne vil vite hva andre mener om ditt eller datt i livet deres (ofte en uvanlig avgjørelse eller livssituasjon)? Når man da er uenig med innlegger, men skriver på en saklig måte, blir HI ofte snurt og klager på megger, fordømming, ingen som forstår meg! Hvis man bare vil høre mennesker som er enige med seg, får man betale noen til å smiske, ihvertfall ikke spørre på forum hva folk mener. Jeg er for en høflig tone, men legger man opp til diskusjon får man tåle litt forskjellige meninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå