har fått lita pia Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 trenger tips nå??eller andre matoder? i tilegg til å trene...
Rampongi Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Her er tankene mine, ikke sikkert jeg har rett Jeg kan ikke tenke meg at noen av de fungerer over tid. De skriver jo på reklamene at du må ha en godt kosthold og trene i tillegg og du går ned pga kosthold og trening og ikke pillene. Når det er sagt har de kanskje en placeboeffekt, hva vet jeg. Om det er varig vektnedgang du er ute etter er nok kostholdsendring og trening det lureste. Hva med å bruke vektklubb-siden til grete roede og legg inn alt du spiser (siden regner om til antall kalorier) så legger du inn det du trener og ser slik hvor mye du kan spise. Lykke til!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 De funker sikkert, men så fort man slutter så vil man antakeligvis gå tilbake i vekt. Dessuten kan mange av disse pillene gi mange uheldige bivirkninger. Så hvis man ikke vil være pilleavhengig resten av livet, så er vel det beste å endre kosthold og livsstil på en måte som du kan leve med for alltid. Endring tar tid, det gjelder å ha tålmodighet. Tilslutt vil man merke forandring. Ikke endre så drastisk. Å kutte ut brusdrikking og redusere inntaket av usunn mat bitte litt, er det beste til å begynne med. Nesten ikke vits å bli ubersunn og trene 4 gang i uken med en gang. Da vil man miste motivasjonen rimelig fort. Mindre energi(kalorier) inn, vil gjøre at du går ned i vekt. Så det er lurt å spise mat med mye næring, men mindre sukker og usunt fett. Flerumetted fett er ikke farlig. Og moderate mengder vanlig fett er heller ikke så farlig. Det gjør bare at du holder deg mett enda lenger. Men for all del styr unna alt som er fritert. Ikke kutt ut, men reduser inntak av gjærbakst. Let etter smoothies-oppskrifter som inneholder frukt og bær. Det er godt, det er sunt, det er næringsrikt, det er forfriskende og hvis du har litt olje ilag med blir det veldig mettende. Det er utrolig hvor mye rart man kan lage smoothies av, man kan nesten ikke gå lei. Jeg blir bare lei av å vaske blendern Disse rådene har du sikkert hørt før, men de funker for meg. Nå er jeg ikke overvektig, men jeg får mye energi hvis jeg følger disse rådene, og når jeg får energi, blir jeg er fristet til å spise sunn mat og jeg har mer overskudd til å lage sunn mat Men er det snakk om å passe en brudekjole innen kort tid, så kan jo en diett være lurt. Jeg har sjelden hørt at en diett har funket i lengden....
har fått lita pia Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 hei og takk for svar:) la om kostholdet for 2 uker siden og trener 5 ganger uka;) har gått ned 3 kg og er kjempefornøyd med det...men...skal til syden om ikkes å lenge og tenkte å skynde meg litt med å bli tynn..visst du skjønner..hehe vil helst ned ca 5 kg på 6 uker...og da tenkte jeg at det gikk litt fortere visst jeg fant en pille som økte forbrenninga, samtidig som jer er bynt med mitt "nye" liv;)
Rampongi Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 og om det er sånn hurtigslanking til syden du er ute etter, kan det jo kanskje funke å bytte ut noen måltider med nutrilettbarer eller supper. Barene har en del sukker, men også mye bra næring i seg. Lykke til!
har fått lita pia Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 har enda noen uker på meg,så får se om 4 uker vor mye kosholdsendringen og treningen har gjort for meg;) og om jeg da tar en superkur bare de siste 2 ukene;)
har fått lita pia Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2010 smoothies...høres godt ut..skal teste det ut:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Mulig slankepiller kan hjelpe I TILLEGG til trening men har absolutt ingen tro på at piller gjør at man kan sitte i sofan og bli slank. For meg så er det eneste som funker å spise karbofattig mat og trene.
Mamman til rampen og klompen :-) Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Når det kommer til slankepiller, så funker reductil:-) Men du må til legen og få resept på det.. Det er sånn sitt i sofaen og bli slank faktisk, før den tar matlysta og da spiser man myyyye mindre :-)
MintCondition Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Men nå er jo ikke reductil for normale mennesker som vil ned 5 kg før en sydentur akkurat da. Du skal vel ha temmelig stor overvekt for å få de av legen din? Og pa: å sitte på baken i sofaen og spise reductil for å bli tynn tar ikke akkurat knekken på problemet...
Mammaen til Isak Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 De får man IKKE om man bare driver med slanktilsydenferienslanking altså. Reductil og andre medikamenter skrives ut av legen ved kraftig overvekt. Og man må ha prøvd det meste først.
lille sprelle Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 anbefaler vektklubb.no - ammer du, må du drøye den eller gå veeeeldig forsiktig ned.
~sjiraff~ Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Tror du vi hadde hatt overvektige om det fantes en pille som virket? Tenk kosthold og trening. Finn ut hva som passer best for deg ang. mat, lavkarbo eller kaloritelling. Sjekk ut vektklubben.no - gratis dagbok for kaloriføring og masse info som kan hjelpe deg på vei.
Gjest ->>- Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 Reductil, Xenical og Alli er godkjente preparater med dokumentert effekt. Svært mange dietter vil kunne gi en kortsiktig effekt, siden bare det å hele tiden tenke over hva man spiser stort sett vil redusere forbruk hos de fleste. I det lange løp er det ikke veldig godt dokumentert at noen vidunderkur fungerer, mens det rent matematiske "innta færre kalorier enn du forbruker" vil få noen hver til å redusere vekten sin.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2010 #15 Skrevet 15. januar 2010 Ja, det finnes piller som kan hjelpe med vektnedgang om man er overvektig av for høyt kaloriintakk. For min del er det ikke kalorier jeg legger på meg av, men karbohydrater. Så om det funker eller ei kommer ann på hvor problemet ligger.
Full house Skrevet 15. januar 2010 #16 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har brukt Alli, og gikk ned 5 kg på 4 uker. La ikke om kosten, bortsett fra å slutte med brus. Nå har jeg prøvd 30 days i 2 uker (Som alle her inne sa at ikke virket,) og har gått ned 3 cm rundt magen, og 2 kg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå