Gå til innhold

Dere med termin i nær fremtid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tegn på at fødsel?

Har selv litt svake tegn, men har ikke de store forhåpningene om at dette starter av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe særlig egentlig. Tror slimproppen gikk sist helg, ellers har jeg lenge hatt kynnere og murringer særlig på hvelden. Men har gått over når gjeg har lagt meg. Har fått "frist" til mandag, settes i gang om ikke noe har skjedd før den tid. Har ikke troa på at det skal skje noe med det første iallefall

Skrevet

Slimproppen gikk for et par dager siden, og jeg har hatt litt mer mensmurringer siden, men ikke en gang kynnere på dagtid. Bare de samme kynnerne om natta som går over når jeg står opp og rusler rundt. Ser ikke ut til å skje noe med det første gitt.

Skrevet

Menstermin idag og UL-termin på førstkommende mandag. Deler av slimproppen gikk igår, og en del idag. Igår våknet jeg og var veldig støl i nedre del avmagen, samt hadde mye murringer hele dagen(sånne kvalmende), trodde jeg skulle gå i fødsel da, men nei. Hadde ingen tegn sist fødsel, da gikk slimproppen og riene kom et par timer etterpå(fødte noen timer senere)

Var til en haste-UL sjekk på føden idag, og hodt ligger veeldig langt ned, men det er jo ingen garanti for noe. (fastlegen min var så usikker på hodeleie)

Nå håper jeg at det ikke skjer noe før mandag, for vi sliter med å vite hva vi skal gjøre med jenta vår på 2 år når fødselen setter igang, og hverdager er enklere enn helger, siden det er større sjans for at det kan skje når hun er i barnehagen! *håpe håpe*

Håper det skjer noe for dere andre snart! Lykke til!

Skrevet

selv har jeg følgende tegn:

kynnere i massevis

slimproppen gikk torsdag i forrige uke.

sover plutselig bedre etter 3uker med dårlig søvn.

i dag har jeg fått løs mage, hvilket mange mener er et tegn på at noe er på gang.

selv tror jeg at jeg ender opp med igangsettelse siden det ikke var noen forandring på livmorhalsen siden sist uke. 2 cm åpning men litt tykk livmorhals.

Skrevet

Den siste uka har jeg hatt masse mye mer kynnere, en del murringer, og stikking. Men that's it. Har ikke merket noe til slimproppen, men det gjorde jeg ikke sist heller.

Terminen var for øvrig i går.

Skrevet

Er 1 uke på overtid - uten noe som helst tegn på fødsel.

Skrevet

Har termin 21.januar.

Mye nedpress, kynnere som begynner å flytte seg godt bak iryggen.

Modningsakupunktur i går som gav regelmessige kynnere utover kvelden, men som avtok til natten. ( Tyyypisk....)

Ble strippet av legen i dag til 2,5 cm. Er moden og myk. Helt avflatet.

Han mener det vil skje anytime, men jeg tør ikke tro på noe!

Dette er forøvrig 3.barn, som jeg vet kan være lur!!

Har hatt slim nå i over en uke. MYE. Men det er helt blankt og vet ikke om det kvalifiserer til slimproppen da....

Nå er vi lei av å vente!

Skrevet

Jeg har veldig lite tegn jeg også. Hadde termin 11. Januar. :(

Skrevet

jeg og har lite tegn og har tre dager til termin :-( litt kynnere innimellom og av og til litt murringer... men murringene da jeg hadde mensen var jo myye sterkere enn dette da :-( hadde modningsakupunktur i dag, men har ikke merka noe effekt av det, om det er mulig så fort? Tror nok jeg går på overtid :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...