nina__marita Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Våkna i dag tidlig og hadde så sinnsykt vondt i nederste del av ryggen og foran på magen. Så etter å ha gitt sønnen min mat og kledd på han ringte jeg legen og fikk time nesten med en gang. når jeg kommer dit sier jeg hva slags plager jeg har og at jeg tror det kan være noe utvidelse av nyrebekkenet ( hadde samme smertene og plagene med førstemann) så han trykker og alt sånn og sier han vil sende meg på sykehuset. så reiser jeg dit med papirer og alt og kommer inn sånn at de får tatt utrlalyd av nyrene og alt med seg, så sitter han tette legen og sier det at det ikke er så ille! herregud jeg ligger og vrir meg i smerter på bordet der og sier det gjør vondt når han trykker også sier han at det er bare en filleting. faen jeg ble så forbanna. jeg vet jo godt selv hvordan det føles og siden jeg har vært gjennom det en gang før vet jeg jo hva som kommer.. men jeg ble bare sendt hjem og fikk beskjed av den tette utlandske tyske legen at jeg kunne ta to paracet for smertene. ble så skuffa og lei meg når jeg reiste derfra at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. tenk å behandle noen sånn da når de sitter der oppriktig og sier de har vondt. takk for hjelpa sykehuset!!!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Makan til behandling! Blir helt sjokkert jeg ! Men hvor mye utvidelse hadde du på nyrebekkenet nå da? De må jo ta det alvorlig for det kan jo bli ordentlig alvor utav det =S Sitter selv med nefrostomikateter på høyre nyre pga hydronefrose så vet akkurat hva du prater om.. Er helt forjævelig vondt.. Her ble det først prøvd ut JJ-stent i uke 20, men det var så motbydelig smertefult at den ble tatt ut igjen etter 4uker.. Nå har jeg gått 3 uker med nefrostomien og det er bare tull hele tiden.. Usj.. Men må man, så må man.. Kan jo bli akutt nyresvikt utav hydronefrose =/ Ikke gi deg med sykehuset! Stå på og få de til å skjønne! Har vært borti ganske mange idioter av noen leger de siste ukene og skal love deg de har fått høre det.. Enkelte leger behandler pasientene sine som dritt - og det irriterer meg grønn og blå.. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå