Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Skal skrive et klagebrev til Apple pga Iphonen min. Men er ikke så flink i saklig engelsk, på en måte, så jeg ville satt pris på litt hjelp? Skal skrive at jeg får støt og strøm av telefonen noen ganger når jeg snakker i den og skriver mld. Og at jeg vet an warranty`en har gått ut, men at det er uakseptabelt å ha en slik telefon. Siden den er så dyr som den er, syntes jeg at denne skulle virket lengre enn et år. Noen som kan hjelpe meg eller??? På forhånd takk )
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 skriv det du vil oversette på norsk.. gidder ikke å konstruere brevet til deg i tillegg til å oversette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå