Gå til innhold

Oversette Norsk- Engelsk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skrive et klagebrev til Apple pga Iphonen min. Men er ikke så flink i saklig engelsk, på en måte, så jeg ville satt pris på litt hjelp?

 

Skal skrive at jeg får støt og strøm av telefonen noen ganger når jeg snakker i den og skriver mld. Og at jeg vet an warranty`en har gått ut, men at det er uakseptabelt å ha en slik telefon. Siden den er så dyr som den er, syntes jeg at denne skulle virket lengre enn et år.

 

Noen som kan hjelpe meg eller???

 

På forhånd takk :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriv det du vil oversette på norsk.. gidder ikke å konstruere brevet til deg i tillegg til å oversette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...