Himmel og hav Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 I håp om at noen kan hjelpe en presenil hjerne: Sangen var en hit sånn på midten/slutten av 90 tallet, tror jeg. Den handlet om en som var forelsket i bestevennens kjæreste ( she's my best friends baby?) Det var litt fart i den, og den hadde et fengende refreng. Ringer det noen bjeller hos noen?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 And she's drop dead beautifull.. I don't want to steal my best friends baby.. Joda, husker den, men aner ikke hvem artisten eller tittel er.
Himmel og hav Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 JAAAA! Takk alle sammen! dere er gode som gull! Her har jeg gått og vridd hjernen min i timer, og så hjelper dere meg på sekunder!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Ace of base kanskje.. Husker ikke navnet på sangen, men vet at de synger noe lignende..
Himmel og hav Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2010 Åhhh, det tenkte jeg ikke på ...*skakke på hodet og blunke med øynene* Selvfølgelig har jeg googlet, men uten å finne den. Det er mye å sortere når det eneste man er sikker på er "best friend"... da er det bare 259 000 000 å bla gjennom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå