Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 .. trodde jeg hadde hatt det som barn, men obviously not!! Dattern min på 1,5 hadde det for et par uker siden, men mamma var liksom sikker på at jeg har hatt det. Vært hos legen nå, det ER vannkopper. Heldigvis er jeg godt over 20 uker (fare for alvorlige fosterskader) og ikke like ved termin (farlig for den nyfødte). (Er i uke 27) Men legen advarte mot jeg KAN bli VELDIG syk, så syk at jeg trenger sykehusinnleggelse. Gravide blir visst lettere skikkelig dårlig med vannkopper... Kjenner meg ok foreløbig da! Full av røde prikker og blemmer, som KLØR, feber, kvalm og hodepine. Men ok, ikke slått ut! Krysser fingerene for at det ikke blir verre, men er bare første dag så.. Det var dagenes!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Takk for det!
DK+2 Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Huff, så trasig! Men mest sannsynlig går jo dette veldig bra da, både meg deg og barnet Har hørt at voksne kan få det kraftigere enn barn generelt.. sikkert spesielt når man er gravid i tillegg, men fint du har en lege og folk som tar dette på alvor. Masse god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå