Sara Rompompei Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 I jula eksploderte ovnsdøra til min splitter nye innbygningsovn. Jeg glapp ett lett fat som mulig har kommet borti håndtaket på døra, jeg vet ikke, for alt skjedde så fort. Servicemannen som kom sa at jeg trolig ikke fikk dette på garantien, for slag mot ovnen dekte ikke dette.. Ny dør ville koste fra 1000-1500. Døren har nå kommet til service-stedet som har tatt denne jobben. Da de først ringte meg så sa de at så lenge jeg hadde kvittering for når døren ble kjøpt så var det ikke noe problem, siden ovnen var så ny så ville det ikke koste noe. Nå ringte de igjen og sa at det vil koste meg 2180 kr!!! Fader jeg ble sinna altså... De har vinglet så fælt og nekter nå for at de har sagt noe som helst. skikkelig dårlig av dem!!! Jeg kjøpte ALT av hvitevarer i samme pakke, og fikk da denne ovnen for 3400.... LITT surt å skulle betale SÅ mye for en dør til en ovn som knapt har rukket å bli brukt. Har jeg noen rettigheter her eller er det bare "sorry Sam, du har vært j... uheldig"??? Noen som vet eller som har vært borti lignende?
Tante Gustava Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Mulig innboforsikringen din kan dekke dette? Ei jeg jobber med fikk dekt utgifter til nytt toalett da hun mistet en hammer (!) på den så den knustes. Ellers så vet jeg desverre ikke noe om hvilke rettigheter du har, står det noe i garantien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå