Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte urinprøve på tirsdag, med utslag på blod, og 3+ på leuko. Ringte for å få svar på prøven nå, men der hadde de datatrøbbel, så måtte vente til mandag. Hvis det viser seg at det er blærekatarr, er det "farlig" å vente helt til mandag med evnt behandling?

Fint hvis dere som VET kan svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter selv og lurer på om jeg har urinveisinfeksjon, snakket nettopp med jordmor som også mente at det kunne være tissepress fra babyen. Jeg har hatt blærekatarr tusenvis av ganger og vil helst slippe antibiotika, derfor drikker jeg MASSE vann og spiser tranbærkapsler. Hvis du har hatt det siden tirsdag og det ikke har gått over, burde det være så vondt at du ikke holdt ut lenger. Jeg vet det kan være farlig å gå for lenge med det, da kan det komme i nyrene og det er ikke bra. Jeg ville kanskje gått til en annen legevakt eller noe og levert en ny prøve. Hvor lenge du kan gå uten behandlig er nok individuelt, kan du ikke ringe legen din å snakke med han/henne? Lykke til!

Skrevet

Takk for svar! Kjenner jo ingenting, er kun når hun presser på blæren at det blir ubehagelig, og kan kjenne litt spreng. Så spørs om ikke den bare er litt forurenset.

Har kjent tidligere i sv.skapet symptomer på uvi, har som deg drukket masse vann, og tatt tranebær, har virker spontant omtrent. Har på ingen måte liknende symptomer nå. Men kan jo igrunn ta en kapsel eller to, for å være på den sikre siden. Legen min er ikke der i dag. og legevakta orker jeg ikke på, da får jeg vente til mandag med å få svar heller :)

Skrevet

Jeg har uvi nå og går på antibiotika for dette. Kjente ingenting som tydet på det bortsett fra at jeg hadde smårier og tak nederst i magen. Så jeg var en tur på sykehuset. Man skal ikke gå med det for det kan sette i gang fødselen før tiden. Selv om man ikke merker det selv.

Nå går jeg på en hestekur og merker at kroppen er sliten og jeg har jo gått med det en stund og da er det verre og bli kvitt ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...