Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, er nesten sånn at jeg får sosialangst at dette forumet her inne. Tar meg selv i å tenke om noen av disse frekke damene her inne ser meg på butikken, i bassenget eller en annen offentlig plass, og at når jeg kommer hjem, og inn hit også har noen skrevet om meg. At jeg gjor noe forferdelig galt med barnet mitt som å sette han i handle kurven med sko på, eller at han fikk lov å spise en is selv om han bare er 20 mnd, at jeg ikke passet godt nok på han i bassenget eller at de kanskje så navnet hans på vognskiltet og syns det var verdens styggeste navn o.s.v Flere som tenker slik, eller er jeg på randen av nervøst sammenbrudd?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hahah, noen ganger så tenker jeg på det samme.. Eller om jeg ser en "perfekt" mor, som gjør og sier alt korrekt, så tenker jeg at hun er med i dib-politiet.. Hahah..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, ja man kan bli litt paranoid av å være her inne. Tanken slår meg ofte når jeg er ute. Blir jo nesten usikker på hvordan jeg skal te med offentlig sammen med gutten min. Noen kan jo komme til å reagere negativt :-P Treffer jeg andre med små barn, så tenker jeg umiddelbart på om det kan være noen her inne. Føler alles øyne på meg. Og tenker at hjelp, kommer det noen å sier til meg at sånn kan jeg ikke gjøre eller kommer noen til å skrive om meg på forumet senere i dag mon tro.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 hehhehe tanken har slått meg!!! Har ikke sett noe skrive noe om meg og mine enda.. Kanskje jeg ikke gjorde meg bemerket nok!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Jeg lurer mer på om mine venninner/bekjente er er her inne og leser ting jeg skriver jeg.. gidder ikke å spørre, for da avslører jeg jo at jeg er her selv:) Prøver å ikke utlevere meg for mye.. For alt jeg vet kan jeg jo få svar av noen jeg kjenner i et innlegg som er postet anonymt..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Haha, tenkte på det på første treffet i barselgruppa; lurer på hvor mange av disse som er en av hønsene her inne
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, jeg tenker ofte om den eller den sitter her inne Men om noen skal reagere på hvordan jeg behandler barnet mitt, bryr meg ingenting. Føler at det er mest DIB som er slik, ikke irl. Alt er jo farlig her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå