Gå til innhold

Sjekk dette!


Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG er HI. Ikke du som sier at andre her er dustehuer. Alle har sine egne meninger, og ja, jeg er HI og selger dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15:35, du driter deg ut. Har ikke skrevet et eneste innlegg her siden jeg la ut siste her. Hilsen selgeren aka HI.

Skrevet

Syntes de er kjempe fine jeg :-)

Skrevet

Ja, dette er ultratrashy klær for wannabe pornostjerner. Utrolig dårlig stil!

Skrevet

WOW. I love it! De var lekre. Slike SKAL jeg ha....

Skrevet

Nei, det er jeg som selger dette. Morsomt at dere kommenterer det her inne....Alle har hver sin smak. Respekter det! Kjøtthuer!

Skrevet

Kjempetøffe klær da!! :D Ønsker meg alt til dame der jeg...

Skrevet

De er råtøffe syntes nå jeg... c,*) Har allerede dressen (den sorte) men har nå bestilt de hvite pumpsene, og de røde. Håper de kommer snart :D

 

*hint hint*

Skrevet

Hva er det du vil oppnå ved å late som om du er HI, 18:32?

 

HI

Skrevet

Ingenting.Bare kjeder meg.... :)

Skrevet

Syntes en del av klærne var stilige jeg ;-)

Ikke rart at mange her inne ikke kan fordra Ed Hardy, de fleste kvinnfolka her inne er jo godt over 35 + og handler nok på celbes og klingel! ;-)

Skrevet

Det er bare glamourmodeller og mannfolk med midtlivskrise som synes at Ed Hardy er flott.Ja og John Arne Riise da. Og mora hans.

 

Skrevet

Syns de var råkule jeg! Til jenter i rett alder. Ikke noe for meg mao, men hvem som helst kan da forestille seg at de ville tredd de på seg på sine "glansdager"? Vokst opp på 80 tallet jeg og har da gått i styggere klær :D

Skrevet

Elsker Ed Hardy! Har utrooolig mye i skapet etter forskjellige utenlandsturer og handlerunder på nettet! Jeg er 27 år og det er færre enn dere tror som har disse klærne! :D So only love from me!

Skrevet

Ehhh... jeg er 22 år og langt i fra tantete, men dette ser rett og slett "white trash" ut! Sikkert mote i mange miljøer, men ikke i mitt. Tror jeg rett og slett hadde blitt sett rart på hadde jeg møtt opp i noe slikt.

 

 

Skrevet

E d ikke sånnt "ungdommen nu til dags" går i? :P Syns de fleste fjortisan traske rundt i joggebuksa og uggs :)

Skrevet

"Ed Hardy råtøffe pumps str 37 og 38. Røde, hvite og sorte. (se bilde) 1000kr (spar 1200kr)"

 

 

Hvordan i all verden kan jeg spare 1200 kroner på å kjøpe disse av deg?

Ettersom skoene koster 416 norske kroner inkl. frakt og blir sendt som gave?

 

Jeg ser det heller slik at jeg taper 584 kroner + evt. frakt jeg...?

 

http://www.annaz.net/wholesale-Ed-hardy28191-pid-22859.htm

 

 

Skrevet

Jeg håper denne selgeren vet at det er ulovlig å selge fakes i Norge.

 

Jeg håper også at evt kjøpere er smarte nok at de går inn på Ed Hardys offisielle side og sjekker om varene stemmer overens. Man kan også sende inn bilde av varen man har tenkt på å kjøpe, så får man en tilbake melding om varen i dete hele tatt er lik den orginale.

 

De varene vi ser her er hvertfall ikke orginale. De er kjøpt gjennom sider som den jeg har referert til over her.

 

Hvis man ser inni skoen på bildet på finn.no kan man se det er en fake,

da logoen "Ed Hardy" er plassert nedover i skoen, mens i en ekte er den plassert oppover (dette gjelder inni skoen).

 

Hvis du fortsatt ikke er overbevist, så kan du jo google;

replica-ed hardy shoes

Trykk så på den første linken du får opp, så kommer du til disse skoene som blir solgt på finn.no

 

Surt å sitte å betale 1000 kroner for fake sko. Særlig når man kan kjøpe ekte fra 350 kroner + frakt fra usa, eller 800 her hjemme på f.eks

www.brandos.no.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...