Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #26 Skrevet 15. januar 2010 JEG er HI. Ikke du som sier at andre her er dustehuer. Alle har sine egne meninger, og ja, jeg er HI og selger dette.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #27 Skrevet 15. januar 2010 15:35, du driter deg ut. Har ikke skrevet et eneste innlegg her siden jeg la ut siste her. Hilsen selgeren aka HI.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #30 Skrevet 15. januar 2010 Ja, dette er ultratrashy klær for wannabe pornostjerner. Utrolig dårlig stil!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #31 Skrevet 15. januar 2010 WOW. I love it! De var lekre. Slike SKAL jeg ha....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #32 Skrevet 15. januar 2010 Nei, det er jeg som selger dette. Morsomt at dere kommenterer det her inne....Alle har hver sin smak. Respekter det! Kjøtthuer!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #33 Skrevet 15. januar 2010 Kjempetøffe klær da!! Ønsker meg alt til dame der jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #34 Skrevet 15. januar 2010 De er råtøffe syntes nå jeg... c,*) Har allerede dressen (den sorte) men har nå bestilt de hvite pumpsene, og de røde. Håper de kommer snart *hint hint*
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #35 Skrevet 15. januar 2010 Hva er det du vil oppnå ved å late som om du er HI, 18:32? HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #37 Skrevet 15. januar 2010 Syntes en del av klærne var stilige jeg ;-) Ikke rart at mange her inne ikke kan fordra Ed Hardy, de fleste kvinnfolka her inne er jo godt over 35 + og handler nok på celbes og klingel! ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #38 Skrevet 15. januar 2010 Det er bare glamourmodeller og mannfolk med midtlivskrise som synes at Ed Hardy er flott.Ja og John Arne Riise da. Og mora hans.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #39 Skrevet 15. januar 2010 Syns de var råkule jeg! Til jenter i rett alder. Ikke noe for meg mao, men hvem som helst kan da forestille seg at de ville tredd de på seg på sine "glansdager"? Vokst opp på 80 tallet jeg og har da gått i styggere klær
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #40 Skrevet 16. januar 2010 Elsker Ed Hardy! Har utrooolig mye i skapet etter forskjellige utenlandsturer og handlerunder på nettet! Jeg er 27 år og det er færre enn dere tror som har disse klærne! So only love from me!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #41 Skrevet 16. januar 2010 Ehhh... jeg er 22 år og langt i fra tantete, men dette ser rett og slett "white trash" ut! Sikkert mote i mange miljøer, men ikke i mitt. Tror jeg rett og slett hadde blitt sett rart på hadde jeg møtt opp i noe slikt.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. januar 2010 #42 Skrevet 16. januar 2010 E d ikke sånnt "ungdommen nu til dags" går i? Syns de fleste fjortisan traske rundt i joggebuksa og uggs
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #43 Skrevet 16. januar 2010 "Ed Hardy råtøffe pumps str 37 og 38. Røde, hvite og sorte. (se bilde) 1000kr (spar 1200kr)" Hvordan i all verden kan jeg spare 1200 kroner på å kjøpe disse av deg? Ettersom skoene koster 416 norske kroner inkl. frakt og blir sendt som gave? Jeg ser det heller slik at jeg taper 584 kroner + evt. frakt jeg...? http://www.annaz.net/wholesale-Ed-hardy28191-pid-22859.htm
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #44 Skrevet 16. januar 2010 Og når vi likevel er inne på det... .Juicy dresser fra 799kr. I alle fasonger og farger. (Spar 1000kr) - Koster 22 dollar på nettsiden og kan sendes i samme pakke som skoene uten økning i fraktpris (fraktprisen gjelder opptil 5 kilo) http://www.annaz.net/wholesale-Juicy-Couture35897-pid-30559.htm
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #45 Skrevet 16. januar 2010 Og uggs: http://www.replicauggboots.com/ Starter på 40 dollar (228 norske) + frakt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #46 Skrevet 16. januar 2010 Jeg håper denne selgeren vet at det er ulovlig å selge fakes i Norge. Jeg håper også at evt kjøpere er smarte nok at de går inn på Ed Hardys offisielle side og sjekker om varene stemmer overens. Man kan også sende inn bilde av varen man har tenkt på å kjøpe, så får man en tilbake melding om varen i dete hele tatt er lik den orginale. De varene vi ser her er hvertfall ikke orginale. De er kjøpt gjennom sider som den jeg har referert til over her. Hvis man ser inni skoen på bildet på finn.no kan man se det er en fake, da logoen "Ed Hardy" er plassert nedover i skoen, mens i en ekte er den plassert oppover (dette gjelder inni skoen). Hvis du fortsatt ikke er overbevist, så kan du jo google; replica-ed hardy shoes Trykk så på den første linken du får opp, så kommer du til disse skoene som blir solgt på finn.no Surt å sitte å betale 1000 kroner for fake sko. Særlig når man kan kjøpe ekte fra 350 kroner + frakt fra usa, eller 800 her hjemme på f.eks www.brandos.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå