Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lister meg inn hit. er ca 12 uker i helgen. har et lite dilemma her. skal til fostervannsprøve om en to tre uker . har ikke fortalt det til de andre barna eller familie ennå. bør vi vent til vi får svar eller fortelle nå. tenker litt på hvis det er noe alvorlig galt og vi velger og avbryte. synes det er så vanskelig. denne graviditenten var helt uventet for oss. hadde gjort oss ferdig trodde vi. er jo 39 år gml :) men så kom denne overraskelsen. vet ikke helt om ungene blir så glad. hun eldste er 16 år... vil bare høre ha dere synes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen inn. Her ventes og en attpåklatt. Vi har 2 barn hver fra før på 20,17,16 og 13 år. Jeg er snart 34 og mannen min er 46. Vi valgte å være åpne helt fra starten med barna da jeg bruker å være ganske dårlig i sv.skapene. Var kommet i uke 13+6 i sommer da vi fant ut jeg hadde en ma. Både vi og barna tok det hardt, men når de er så store er det viktig for dem å se at ikke alltid det går som en ønsker. Kom oss gjennom det sammen med masse prat og er nå over 13 uker igjen hvor alt ser bra ut. nakkefolden var fin, veksten stemte osv og legen mente at nå gikk det veien. Barna visste og denne gang helt fra første stund at jeg var på vei, og først når ul var vellykket for noen dgr siden slapp vi jubelen løs her i huset. Dette er i allefall slik vi har valgt å gjøre det så lenge barna er over 12 år. Jeg råder deg /dere til å gjøre det samme. Ønsker deg masse lykke til, er sikker på at det vil gå bra så lenge du er kommet så langt. Når jeg mistet sist hadde fosteret vært døs siden uke 11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...