Gå til innhold

trur eg er på veg bort frå septemberklubben


helixxx

Anbefalte innlegg

Skulle vere 6+3 idag, men trur eg må gje meg her inne. Begynte med brun utflod igår formiddag, deretter rosa spor-ting som gjekk over til friskt blod. Det stoppa litt opp i natt men har no auka på igjen. Likevel mindre blod enn ein menstrasjon. Var på legevakten i natt, men det var lite dei kunne gjere. Ringde privat gynekolog idag. Dei ville ikkje ta meg inn før neste veke fordi det er uansett usikkert om man kan sjå noko i veke 7(alltså 6+0 til 7). Alltså må eg berre ligge her og vente. Traumatisk! Det vippar meg heilt av pinnen og sjølv om eg veit at dette er naturen sin måte å rydde opp, så trudde eg ikkje det ville skje meg. Eg var SÅ klar for å bli tre-barns-mamma. Kjempeklar. Og det var utruleg som eg vart vand med tanken berre på 3 veker.

 

Eg er skikkeleg lei meg og det er kaos oppi hovudet. Har liksom planlagt livet mitt etter dette føles det, så no er det utruleg tomt. Overraskande tomt!

 

Eg skal oppdatere dykk kva som er resultatet av ul neste veke, men har få håp. Eg vil sjølvsagt prøve å bli gravid igjen, men tar dykk ikkje igjen. og må nok melde meg ut herifrå. Lykke til med spirene dykkar, jenter! I`ll be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Skjønner frustrasjonen din! Kjedelig med SA.

Men ikke ta sorgene på forskudd! Det kan være en tvilling som slipper taket;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også blødning=( begynte på morgenen i dag.. men jeg har fått besjked om å ligge på sofaen hele helga og skal ta blodprøve på mandag og onsdag og på torsdag får jeg beskjed om det er noe liv der inne.. er bare fem og en halv uke på vei, men er veldg engstelig. jeg har nemlig en datter fra før og ho var egentlig tvilling. vi mistet broren hennes mest sannsynlig to dager før fødsel=( så ble jeg gravid nå i november som endte med spontanabort og ble gravid med en gang igjen nå og blør nå igjen.. man blir veldig bekymret merker jeg. klarer nesten ikke å tenke på noe annet.. MEN vi kan jo være heldige også=) uansett er det bare å fortsette å prøve selvom for min del passer det perfekt å gå gravid akkurat nå pga jobb=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...