Mor Løvehjerte Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Etter å ha brukt hundrevis av kroner på dyre merkevotter, sier jeg som vi har fått beskjed om i barnehagen her (Troms): Hjemmestrikka ullvotter, gjerne med knyting! To-tre par. De mister all gripeevne med de andre tjukke vottene. Alle de andre vottene våres ligger til pynt.
auro Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Sjekk govotten.no om du ikke strikker selv. Liker Hestra, men de er dyre.
Joikaboll@ Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Gutta her hat Hestra, 5 åringen og 6 åringen er supervarme og gode på henda. Men 1 åringen er iskald, han har også Hestra. Så nå ligger dem til pynt. Reima er best til han.
erteposen + 4 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Troll har vi god erfaring med siden det både er kaldt og vått i Bergen. Hjemmestrikka og tova votta, evnt. med regnvott utenpå, er supert på høyfjellet.
annki83 Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 pekkas käsine har knall gode votter. jeg har kjøpt mine på reflex. de er vanntett og har tynt ull for inni så de er gode å varme uten å bli store og klumpete. lette og ta på å sitter godt på. personlig kan jeg ikke fordra hjemmestrikka votter.
*smula* Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Vi bruker nesten bare ullvotter til pjokken. Han er god og varm også når vottene er våte. Er det vått har han et par Trollvotter, men synes ikke de er så gode. Det blir fort klumpete.
silly08 Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Vi bruker reima som har glidelås ned langs tommelen slik at det er lettere å få votten skikkelig på.
heisand? Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 enig med silly, noe som man glemmer lett er tomlene som er vanskelig å få inn
Marbella Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 Bruker kun Hestra hele familien, så har vi tovet votter vi kan ha i dem hvis ulla blir våt:) Lillemor på 4,5 mnd har fått sine første par rosa Hestravotter, hun blir fort kald på fingren med ullvotter
OsloMor Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Bare Hestra som holder ungene varme og tørre, Reimatec har jeg virkelig dårlig erfaring med.
Libido- Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 hestra baby zip. Knall fornøyd! Varme, god gripe evne i forhold til andre votter og veldig lett å ta på. Store i str.
herola Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 15. januar 2010 Takk for tilbakemeldinger :-) Hvor får jeg kjøpt Hestra og pris?
therehag Skrevet 15. januar 2010 #16 Skrevet 15. januar 2010 Etter å ha kjøpt et ton av votter gav jeg opp og bruke 390kr på et par skinnvotter fra Hestra.De er HELT FANTASTIKE!! skal glatt bruke penger på de neste år også!
MammantilPatrick Skrevet 15. januar 2010 #17 Skrevet 15. januar 2010 Uten tvil Hestra:) Kjøpes på sportsbutikker.
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. januar 2010 #18 Skrevet 15. januar 2010 Skriver under på disse. Pekkas Kasine er kjempe gode. Holder poden god og varm på hendene, å på ekstra kalde dager så kan man ha noen tynne ullvotter inni. Lett å få på, holder godt på plass og mini har god gripeevne med de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå