Gå til innhold

Gode votter til 1-2 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha brukt hundrevis av kroner på dyre merkevotter, sier jeg som vi har fått beskjed om i barnehagen her (Troms): Hjemmestrikka ullvotter, gjerne med knyting! To-tre par. De mister all gripeevne med de andre tjukke vottene. Alle de andre vottene våres ligger til pynt.

Skrevet

Sjekk govotten.no om du ikke strikker selv. Liker Hestra, men de er dyre.

Skrevet

Gutta her hat Hestra, 5 åringen og 6 åringen er supervarme og gode på henda. Men 1 åringen er iskald, han har også Hestra. Så nå ligger dem til pynt. Reima er best til han.

Skrevet

Troll har vi god erfaring med siden det både er kaldt og vått i Bergen. Hjemmestrikka og tova votta, evnt. med regnvott utenpå, er supert på høyfjellet.

Skrevet

pekkas käsine har knall gode votter. jeg har kjøpt mine på reflex.

de er vanntett og har tynt ull for inni så de er gode å varme uten å bli store og klumpete. lette og ta på å sitter godt på.

personlig kan jeg ikke fordra hjemmestrikka votter.

Skrevet

troll el hjemmestrikket og tovet!

Skrevet

Vi bruker nesten bare ullvotter til pjokken. Han er god og varm også når vottene er våte. Er det vått har han et par Trollvotter, men synes ikke de er så gode. Det blir fort klumpete.

Skrevet

Vi bruker reima som har glidelås ned langs tommelen slik at det er lettere å få votten skikkelig på.

Skrevet

enig med silly, noe som man glemmer lett er tomlene som er vanskelig å få inn

Skrevet

Bruker kun Hestra hele familien, så har vi tovet votter vi kan ha i dem hvis ulla blir våt:) Lillemor på 4,5 mnd har fått sine første par rosa Hestravotter, hun blir fort kald på fingren med ullvotter

Skrevet

Bare Hestra som holder ungene varme og tørre, Reimatec har jeg virkelig dårlig erfaring med.

Skrevet

hestra baby zip.

Knall fornøyd! Varme, god gripe evne i forhold til andre votter og veldig lett å ta på. Store i str.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :-) Hvor får jeg kjøpt Hestra og pris?

Skrevet

Etter å ha kjøpt et ton av votter gav jeg opp og bruke 390kr på et par skinnvotter fra Hestra.De er HELT FANTASTIKE!! skal glatt bruke penger på de neste år også!

Skrevet

Uten tvil Hestra:):) Kjøpes på sportsbutikker.

Skrevet

Skriver under på disse. Pekkas Kasine er kjempe gode. Holder poden god og varm på hendene, å på ekstra kalde dager så kan man ha noen tynne ullvotter inni. Lett å få på, holder godt på plass og mini har god gripeevne med de :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...