Carasnella Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 13+0, så skulle kommet inn for en uke siden, men siden jeg har vært utenlands, så ble entreen litt forsinket:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Der var du jo!!!!!!!!!!!!! Kan tro jeg har savnet deg!! Alt vel? Var på ul på tirsdag og den lille vinket,suttet på tommelen og gapte hehe artig å se. terminen er fortsatt 25 juli,altså 13 uker idag. klem
polipe Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Heisann. Jeg også er ny her idag. Står på siden min når jeg logger inn at jeg er 13 uker idag, så da har jeg startet å trykke på 2 trimester istedenfor 1 trimester Syntes det var litt skummelt, så har holdt meg i 1 trimester en uke ekstra. Har ikke hørt liv fra magen enda, så føler liksom at jeg hører mer til i første trim. Men, idag tok jeg steget..
Molait Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Der var du ja:) Dagen etter jeg hoppet videre. Hadde kunnet få en knepen uke sammen..hehe. Gratulerer med neste etappe. Merkelig detta...ser jo ut til at vi skal få baby begge to?!
Carasnella Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Ja, det ser jammen sånn ut Molait! For en lykke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå