turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Tror Gud gjorde en feil da han skapte oss. Det kan umulig være meningen at vi skal ha små barn som skal ha på vinterdresser mens vi er gravide. Og ikke vintersko heller! *syte, syte - det begynner å bli langt ned, og enda er jeg ikke høygravid!!*
W29 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 hehe, føler med deg! jeg er førstegangsfødende, men synes det er tungt og vanskelig nok å barbere legger,klippe tånegler, eller ikke minst knytte mine egne vintersko! har "heldigvis" bare 10 uker igjen, så får trøste meg med at det blir nok verre,hehe
Bromelia Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg beiner ut og starter bilen, setter på ungen jakke og sherrox... Mer kan ingen forlange av meg nå altså.. så er bilen varm når vi drar til barnehagen. Det er ganske utfordernde med en sta 3 åring også altså. Som i perioder ikke gidder å gå selv... og så skal liksom jeg bære denn der som veier 18 kg... Ender med at jeg går først, og ungen løper hylende etter... Slitsomt...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Godt å høre vi er flere, jeg holder på å døøøøø, veldig fint med sprengkulde, hundretusen klær på seg selv så du søren ikke klarer å bøye deg omtrent, også skal du kle på ungen, som du kan vedde på ikke er videre samarbeidsvillig, og legger seg ned på gulvet i protest.... HERLIG! Ser fryktelig fresh ut der jeg kommer heseblesende inn i bhg. Har snart "bare" 6 uker til termin, i bestefall 4! Så er vel bare å hang in there.... men hjelpes altså, for et styr! 2 gangsgravid er sannelig ikke rosenrødt
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Jeg setter meg ned på gulvet mens jeg kler på. Myyye lettere enn å stå fremoverbøyd (som om det er mulig uten et rush av kynnere) selv om det er en utfordring å komme opp igjen. Forrige helg kledde jeg på dem ulltøy,dress, sko og alt mulig tilbehør, og gråt bokstavelig tlt da de ville inn igjen etter 20. min. De var lettere forvirret stakkars..... Kjenner meg også godt igjen med sliten mamma først, med hylgrinende 3-åring løpende etter, hehe.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 Godt å høre at det ikke bare er meg. Ender også stort sett opp på gulvet. Junior på snart 3 skal jo selvsagt være baby... Sliter med å bære på han, men av og til må det til dersom vi skal komme oss noe sted! Bare 9 uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå