Gå til innhold

dårlig dagen derpå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å ikke bli så dårlig dagen derpå??

blir dårlig uansett hvor mye/lite jeg drikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta to Zyrtec før du går å legger deg, med 1 halvliter vann. Det funker for meg. Uten Zyrtec hadde jeg aldri klart å nyte et eneste glass med vin, for jeg blir så forbanna fyllesyk. Men dette kurerer meg iallefall :D

Bånnski!

Skrevet

Fikk et tips hos min mor som er sykepleier, funker som bare juling. :)

Ta en zyrtec før du drikker, noen tar også en når de legger seg. (jeg må ta kun før jeg drikker). Om du fortsatt blir dårlig når du våkner så ta en prostafe (hvis det var sånn det skrives :P ), en sånn reisesyketabelett som man gir barn.

Er du fortsatt litt uggen etter det så hjelper det med frisk luft :)

Skrevet

hadde eg bare hatt disse tabelettene:(

jaja.. takk for svar vertfal:)

Skrevet

Apoteket, finnes sikkert et døgnåpent i nærheten av deg. Og drikk vann, og spis gjerne litt før du legger deg.

Skrevet

Ikke drikk.

Når du likevel skal drikke er det viktig å ikke bare drikke alkohol, men også vann. Drikk vann og spis før du legger deg og få mye frisk luft. Sov til du våkner av deg selv og ta det med ro i morgen.

Skrevet

De har Zyrtec på butikken og noen bensinstasjoner. Jeg gjør omvendt av hun over her. Jeg tar bare 2 stk rett før jeg legger meg. Føler at når jeg tar før jeg drikker, blir jeg mindre beruset, og drikker litt mer for å bli brisen. Da blir det plutselig masse alkohol, og da hjelper det ikke. iallefall ikke for meg. Men prøv deg frem. Hilsen annie nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...