mamma i november!(2005) Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 jeg vet jeg har hatt sex midt i værste eggløsnings tiden ,les hele eggløsningstiden... har ikke brukt noe, men satt på plaster dagen før eggløsning startet.... når jeg fikk "mens" varte den en dag, dagen etter bare brunt utflod, ikke blod.... jeg syns det foregår noe merkeli med kroppen, å i dag er jeg meget kvalm.... men hva det er ikke så lenge siden eggeløsning, "mens" var på lørdag (sku vært helga før men forskjøvet grunnen på klistring av plaster) så da var jo eggløsning rett før jul eller noe... men er det ikke for tidli nå til å sku ha evt tegn?? hadde ingen tegn sist svangerskap.... bare uteblitt mens å puppene...
2010 Mammaen Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Da er du tre-fire uker etter eggløsning nå da, og da er det meget mulig å ha en god del tegn, så jeg ville tatt en test for sikkerhets skyld. Den vil være sikker nå dersom eggløsningen var for så lenge siden. Lykke til :-) Håper du får det svaret du ønsker deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå