Gå til innhold

dårlig sammvitighet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnet mitt er 3 mnd gammelt. Hvis han ligger alene en stund våken og jeg ikke prater eller leker med han får jeg kjempe dårlig sammvitighet.

Hvordan er det med dere andre? Er det vanlig å ha slik dårlig sammvittighet. burde jeg leke og prate med han hele tiden når han er våken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du lar han ligge alene i mange timer, så er det noe galt.. Babyen har godt av å være litt alene og, en liten stund.. Kanskje babygym hadde vært noe, slik at han kan aktivisere seg selv..

Skrevet

Ja, det er ikke så uvanlig å få dårlig samvittighet over det. Men nei, du trenger ikke snakke/leke med han hele tiden. La han få egne sanseinntrykk. Så lenge han ikke gråter så er jo det bare fint. Hva skulle du gjort hvis du hadde flere unger da? Det er ikke så lett å leke med den lille hele tiden da.

Skrevet

Babyer trenger faktisk litt ro når de er våkne også, viktig at man er i nærheten bare, trenger ikke "dulle" hele tida med dem. De sier fort ifra selv når de er lei av sitt eget selskap der de ligger.

Skrevet

Det er ikke snakk om lange stunden om gangen nei..maks en halvtime..han har babygym..er først nå de siste par ukene han har begynnt å interessere seg for den.

Litt redd for han skal bli skikkelig bortskjemt hvis jeg duller og bærer på han hele tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...