Tante Bassa Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har noen et tips til hvordan man unngår å være statisk? Jeg er helt ille, det er nesten så man ser at det gnistrer når jeg tar på ting, hehe. Også er det utrolig vondt. Min lille sønn får også vondt når jeg f.eks. stryker han på hodet, eller tar på han.
Tante Bassa Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2010 Ingen som har et godt kjerringråd? Tips mottas med stor takknemlighet :-)
Nyttårs barn Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 ikke bruk klær i syntetiske materialer.
ROFL Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Her er alt statisk for tiden siden det er så tørt i luften. Ta på noe annet slik at du lader ut før du tar i ungen.
Makko med to små gutter Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Vi har et slik syntetisk pels/fleece teppe. det blir jeg kjempe syntetisk av, og det kan sitte i en dag eller så!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har også vært plaget med det i et par uker nå. Trodde først det va kulda, men nå har det vært i mildt i noen dager. Når jeg skrur på lysbryteren så knitrer det og jeg får vondt i hånda. Skulla slå på dvd-spillere og jeg fikk sånn støt at jeg hadde vondt i armen lenge etterpå. Er jo nesten redd for å ta på elektriske apparater. Samboer har også fått noen støt fra meg, men det er til hans beste
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Har du byttet eks gulvteppe i det siste? Eller bruker syntetiske sokker? (sånne store fluffye greier) Gulvtepper kan være årsak til at du er statisk.
Moster1 Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 og hvis du bruker ull og fleece sammen, så blir du fryktelig statisk...og crocs!
NyttNick Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Ha litt skyllemiddel i vannet neste gang du vasker gulvene.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Her sliter vi med det samme både jeg og jentene. En som jobber for meg kortsluttet faktisk musa på kassa her om dagen. Jeg har kjøpt meg et vidundermiddel til håret i dag så ser jeg ivertfall ikke så jævlig ut.... kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå