Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hei! er 27+2 idag, og har ikke rukket og sunget noe for den lille i magen. Vi snakker til den hver kveld og koser på magen, men hadde litt lyst å begynne å synge til han som er der inne Noen som har noen fine søte babysanger? Som passer fint å synge ved leggetid og sånt. Gjerne skriv teksten, eller gi url Gjerne også hvem melodi man bruker hehe På forhånd tusen takk
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Da lykkeliten kom til verden Også Den fyrste song. Kjempenydelig sang, syns jeg, og skal synge den masse til magen min, når jeg til slutt klarer og lage en liten baby inni der. http://www.krakle.com/ventenett/barnesanger.html
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg elsker denne "Jeg vil bygge meg en gård" Jeg vil bygge meg en gård med en hage utenfor eng og åker må der være lam og sauer bak et gjerde og så bygger jeg til sist rødmalt hus med trapp og kvist Fjøse skal stå like ved der skal være plas til tre brune kuer som jeg steller alle morgener og kveller Og i stallen står en hest som jeg liker aller best Gris og høns og kyr er bra. Og et stabbur må jeg ha. Der skal stå i lange rekker fulle tønner, tunge sekker Også må jeg ha en pus som kan fange stabursmus Tett ved sjøen vil jeg bo Og om kvelden vil jeg ro ut og snøre garn og ruser for å skaffe mat til huset Også ror jeg hjem til mor for hun bor jo der jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Vi synger "so, ro, lille mann" og "trollmor" hver kveld til magen. Fin avslutning på kvelden, også vil han kjenne det igjen når han har kommet til verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå