Gå til innhold

Plutselig fått kjempesåre pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 dpo og brystene mine er blitt skikkelig såre. De svir bare jeg stryker over de. Sambo klep meg litt i vorta igår og da måtte jeg kjefte litt for det var så vondt. Han sa bare " du er gravid igjen". Pleier aldri å ha ømme brystvorter ellers utenom da jeg har vært gravid. Håper virkelig det har klaffa denne pp ja... Blir noen spennende dager fram mot ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

Ja hadde vært artig om det skulle klaffe så fort etter siste MA. Kanskje det har hjulpet å snuse litt på nyfødt baby den siste uka :) Snust i meg masse babystøv :)

Skrevet

dette gjelder meg også, eller dvs at de VELDIG ØMME..... men skjønner ikke helt hva som skjer! hadde ømme pupper for første gang like før jul, da fikk jeg TR to dager etterpå (som kun varte tre dager)! Nå har jeg ømme pupper igjen, hadde muligens EL for et par dager siden.... hmm....

trur du TR i jula enkli ikke var TR, men festeblødning e.l??

jeg tør nemli ikke teste :P

Skrevet

Åååå Carina81_2MA - jeg krysser fingrene mine for deg!!!!

Stoooooor klem

Skrevet

Krysser også fingrene for deg, kjære du:) Du hadde bare så fortjent at spiren er der og vokser seg stor og fin:))

Bruker du pergo eller???? Jeg har merket at brystene har vært ekstra ømme når jeg bruker pergo, men bruker du ikke dette så er det jo et veldig godt tegn da:)))))

Masse lykke til videre, varm klem fra meg:)

Skrevet

Nei det eneste jeg har brukt denne pp er wild yam progesteron krem etter el. Men idag er de ikke like såre.... blir jo litt tullete av det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...