Gå til innhold

Gmail vs Hotmail

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å opprette meg en Gmail-konto. Av de web-baserte mailtjenestene kjenner jeg til Hotmail fra før.

Noen som har brukt Gmail her? Hva er evt fordelene med Gmail i forhold til Hotmail? (Og evt bakdelene... :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har issues med gmail og foretrekker hotmail.

Gmail er slækkere på personvern, og customiser det meste. Synes det er creepy.

Skrevet

Jeg har gmail og er veldig fornøyd med det. kan bla sende og motta mange bildefiler på en gang, noe jeg har merket er vanskelig med hotmail...de vennene jeg har med hotmail-adresse kan bare motta et-to bilder av gangen, og de mener i hvertfall det har med hotmailen å gjøre, ikke vet jeg, men en sammenheng er det jo;-)

Skrevet

Ja gmail er bedre på å sende og motta større filer, ellers er det vel ganske hipp som happ?`

Skrevet

Takk for svar!

Har testet gmail nå og inntrykket er bedre enn hotmail. Likte spess godt at en mail til en gruppe og svarne fra alle legger seg i samme "samtale"

Skrevet

Jeg er ingen stor fan av Gmail, men de fleste jeg kjenner som bruker det er super fornøyd. Så jeg tror det bare er jeg som er litt rar;)

Vil anbefale deg å prøve det. Og er du som mine venner så kommer til også til å bli veldig fornøyd med Gmail:)

Hilsen Vinterflickan-Yahoobruker

Skrevet

jeg er også fornøyd med gmail,men bruker de begge(gmail og hotmail)

mitt inntrykk er at gmail er litt mere respektert.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Gmail, fordi jeg verdsetter følgende:

- stor lagringskapasitet (postkassen blir aldri full)

- mulighet for å søke blant epostene (om du aldri sletter noe, blir det fort mange eposter)

- veldig god spam filter. Det hender jeg får, men 90% av søppelposten ender rett i søpla. På motsatt siden, har det aldri skjedd at en epost har endt opp i søpla ved en feiltakelse

- god interface med googleAgenda (fantastisk kalenderprogram) og Picasa (bilder)

Men det er klart at det er ulemper, f. eks. at programmet "leser" gjennom epostene dine for å sette ut reklamelenker "tilpasset" innholdet i korrespondansen din. Jeg ler godt av det de finner på enkelte ganger. :D Generell sikkerhet oppfatter jeg ikke som verre enn andre programmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...