Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Er dette helt forferdelig harry og en åpen invitasjon til kidnappere og pedofile? Eller er det en morsom greie? Er det ut nå? Grunnen til at jeg spør, er den andre debatten.. Ble litt inspirert. Og jeg har barnevognskilt selv, et skikkelig kult et.. Haha.. Det står ikke navn på det, det står Nybegynner.. Syns det er tøft, og ja, jeg skal ha det på vogna, kun fordi at det er morsomt..
Prinsesse Kuul Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Smak og behag. Om du liker det, så bruker du det. Mer komplisert er det ikke Jeg hadde ikke med førstemann og skal ikke ha med andremann, men jeg har definitivt bedre tidsfordriv tilgjengelig enn å gå rundt og dømme andre som bruker det.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Jeg synest det er litt stilig. Hadde ikke selv, men kunne godt tenkt meg det, ble bare aldri til. Nødvendig tilleggs informasjon: Jeg er ikke ung, har utdanning, og kontorjobb.
Kleint Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Det ser bare rart ut, men folk gjør nå hva de vil
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Personlig syns jeg det er grusomt harry, men folk får nå gjøre som de vil.
Babyluren Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg syns det ser ganske teit ut, men innrømmer gladelig at jeg bare MÅ se etter hva det står på skiltet og det har hendt at jeg f.eks har gått en ekstra runde i butikken bare for å få "riktig vinkel"... : )
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Synes igrunn disse debattene "harry eller ikke harry" er litt teite jeg da... Hver og en gjør som man selv vil.. Men jeg tenkte nå å fortelle litt om meg da, jeg er 35 år, er 6-barnsmamma og har vognskilt på vogna til minsta mi som er 2... Det står ikke noe annet på det enn navnet på jenta og fødselsåret. Jeg kjøpte det bare fordi jeg synes det var litt artig og det ser det ut til at mange andre synes også. Jeg kan trille rundt og alltid er det noen kommentarer som faller, utelukkende hyggelige... Eldre damer smiler og sier hei "navnet", du for ett nydelig navn, heter du "navnet" du da, "navnet" det var ett pent navn på fine jenta det... Det kommer også mennesker bort og spør hvor jeg har fått tak i skiltet, se sier de synes det er morsomt og noe de ikke har sett eller vist at man kan få tak i, så det er tydelig for meg at folk synes dette med barnevognskilt er en artig greie. Om andre mener dette er blod-harry bryr jeg meg lite om.. Jeg bor i Halden og har til og med "bjarneterninger" i frontruta på bilen min! Så kall meg harry, men jeg personlig synes det er mer artig enn harry... Ps. "Bjarneterningene" kjøpte jeg faktisk for å være litt harry og når jeg tenker etter, sa til mannen min som er haldenser, skal jeg bo i harry-byen fremfor alle skal jeg jammen kjøre med stil og rasket med meg ett par "bjarneterninger". Både Bjarneterninger og vognskiltet er til opplysning kjøpt på "harrytur" til svinesund :-) Jeg synes barnevognskilt er morsomme jeg, så lenge det ikke står noe "stygt" som son of a bitch osv.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 For min egen del ville jeg aldri ha brukt et vognskilt, men andre kan fint gjøre det uten at jeg er nødt til å tenke stygge tanker om dem. Og hva barnet heter er det samme for meg, det betyr sikkert mye for de som valgte det
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Barnevogn skilter med nye hjul? Barnevogn skilter med fin-fin baby? Kanskje HI skal øve litt på orddeling? Du er kanskje en som venter på at ananas ringer? Pult ost hadde kanskje falt i smak? Det er utrolig hvordan kongekrabbe klør på de rette stedene! Flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 Syns det er smakløst med barnevognskilt. HEI, se hva min baby heter da! Og forresten, se når den er født, for det står der også! Og vettu hva, nå er det komt noen nye, og der kan man skrive inn hvor mye baby veide ved hver kontroll, OG hvilke vaksiner han/hun har tatt! DRIT KULT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå