Tante Gustava Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Ja, er du gæern. Førstemann er jo dokumentert i hytt og pine, mens andremann taes det et bilde av i ny og ne. Lurer på hvordan det blir hvis det kommer en tredje...?
Synn(d)e Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Nr 2 er kanskje dokumentert ca 10% av det nr 2 ble. Men han er like elsket allikevel altså :-)
MathildeC Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Ja vet du, det der er helt vanlig.. man har jo mindre tid også!! Ikke tenk så mye på det, ha kameraet liggende fremme og prøv og knips et bilde i ny og ne :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, bare vent på nr 3..
erteposen + 4 Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg skammer meg over de få bildene som eksisterer av nr 3 og nr 4:/ Jeg er en av syv, og hadde det ikke vært for min storebror som ble fotograf og tok masse bilder, hadde der knapt eksistert et bilde av meg siden jeg kom sent i flokken:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er selv nr tre i søskenflokken og må innrømme at jegvar litt småfornærmet av at det fantes så mange flere bilder av de eldste. Men av det som var innrammet på veggen var det ca like mange. Jeg blir flau på andres vegne når jeg kommer hjem til folk som har stort bilde av eldste og så mye mindre av de neste. Eller hjemme hos svigers som har fått siste barnet med ny mann. Er vel kanskje innrammet 3 ganger så mye av henne som de to eldste....
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Merker og at det blir mye mindre bilder av nr 2. Men vi er veldig bevisste på det og har kameraet liggende fremme nesten alltid. Så vi får iallefall mange bilder av han, selv om det ikke er like mange som av eldstemann.
Neijasså... Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Tredjemann skimter du på gulvet i bakgrunnen på bilder av de to eldste. ;o)
Ugl@ Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Ja huff, du er ikke alene. Men det er aldri forseint å begynne å ta mer vet du! Blir nok bare sånn, men de barna som kommer etter nyter ofte godt av andre ting, som erfaringen man har. Eldste er jo ofte prøvekluten..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå