Gå til innhold

Noen som har vært i Legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der?

Hvilke aldersgrupper passer det for?

Ellers noe info om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk - never again!!!

Vel og bemerke var vi der (desverre) midt i fellesferien. 2 timer i kø for å komme inn! 1,5 time minumum i kø på hver eneste pitte lille karusell. Kamp om å få sitte på en krakk og spise mat! 1 time i kø for en is bare altså!!! Vi var så lei når vi dro derfra at vi lovet oss selv at ditt skulle vi ALDRI dra tilbake igjen. Barna våre var nesten 4 og 1,5 år. Minsta kom ikke ut av vogna på 6 timer, eldste måtte vi konstant vokte hvert sekund ellers forsvant han i menneskemengden...

Men sånn ellers er det fint for barn fra den aldren hvor dem hører etter og ikke stikker av. Mye karuseller og sånt og selvsagt mye å se på :-)

Men ikke dra ditt i fellesferien...

Skrevet

Vi var der 23 juni, altså før fellesferien. Det var en veldig varm dag.

Det var ikke kø noen plass. Vi hadde også bestilt billetter på forhånd.

Guttene var 4 og 9 år, og begge hadde det kjempe gøy.

Kunne godt hatt 2 dager der, for vi fikk ikke sett/prøvd alt på en dag.

Skrevet

Ja vi har vært der 4 ganger. Første gangen vi var der var når mellomste var 11 mnd. Begge to elsker logoland og snakker alltid om å dra tilbake. Kjempekoselig, ikke særlig mye kø noen av gangene vi var der. Ikke engang midt under fotball vm. Dette gjelder altså Legoland i TYSKLAND ikke i danmark. Passer fint fra de er veldig små til relativt store(sån nærmere tenårene i hvert fall kanskje enda lenger)

Skrevet

Vi var der rundt st.hans et år og hadde en veldig fin opplevelse. Ingen kø for å komme inn, ca 5-10 min kø for de populære attraksjonene og nesten ingen kø for de minste karusellene:) Dette var før danskene hadde startet sin skoleferie, så det kan jo ha noe med saken å gjøre!

Vi bodde på Legoland Village - kan anbefalles:)

Skrevet

Ja, vi var der i sommer med en gutt på 3,5 år og ei jente på 15 mnd (som bare satt i vogna). Vi var der i juli og det var kanskje noe av det jævligste jeg har gjort med barna. Sønnen min elsket det, men for et mareritt. Det sto flere timer lange køer både foran hver attraksjon og ved hovedinngangen. Veldig bra sted, men aldri igjen i fellesferien!!

Skrevet

Vi har vært der flere ganger, og reiser heller ikke i fellesferien. Helt topp!! Alle aldergrupper har det gøy, men fra 3-4 år ble det noe helt annet for gutta. Min mann og de to eldste skal dit og til løveparken i juni, og de gler seg stort!

Skrevet

Takker for tips:)

Guttungene på 3.5 og snart 6 elsker lego så vil tro at det må være en stor opplevelse å være der:)

Men skal iallefall IKKE dra dit i fellesferien da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...