Gå til innhold

Uke 22 og fortsatt ingen små spark innenfra ...!


FrkVips

Anbefalte innlegg

Noen flere som har det som meg? Er nå 21+2 og har enda ikke vært så heldig å kjenne bevegelse fra jenta vår. Riktignok har jeg morkaken foran (anterior), så jeg forstår at det nok er en del av forklaringen, men nå begynner det å bli lenge å vente synes jeg...:o/ Noen andre som måtte vente lenge før de kjente tegn til liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! du kommer til å kjenne liv snart:)æ e i uke 23 å har kjent liv noen uker nå, det startet med små bobler å nå kan jeg kjenne tydelige spark!kjenner det veldig godt når æ ligg på rygg å slapper av.gi det litt tid så kommer nok sparkene før du aner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en uke bak deg, sånn ca. og har det akkurat likt. Har begynt så smått å kjenne noe jeg, men ikke på utsiden enda, venter i spenning, og mannen sjekker hver dag før han går på jobb og hver kveld før vi legger oss. Så håper det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte først å kjenne noe i uke 22 (24+1 i morra)... og når det først startet tok det liksom helt av. Lita turbojente inni der. Men jeg syntes også det tok veeeldig lang tid før jeg kjente noe, særlig siden "alle" andre hadde kjent liv helt siden uke 13 og sånn... Det er nok rett før det braker løs for deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som sitter og venter på livstegn :-) Det kommer nok snart håper jeg. Gleder meg til å kjenne bevegelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...