Gå til innhold

Sykehusdietten-vil höre deres erfaringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestemt meg at på mandag begynner jeg på den..har 5-6 extra kilo som skal vekk...passer bra å ta det nå da jeg skal väre fri fra jobb i et par uker...bra tid å begynne på dietten så jeg slipper å ha mange ting på gang samtidig...veldig glad i mat så det her blir VANSKELIG! :((

hva er deres erfaringer med denne dietten? noen gode tips/råd? mottas gjerne! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke gå på den, jeg har gjort det, beste måten å slanke seg på er å spise riktig, trene osv,, begynn med å kjøpe inn sunn mat istendfor, knekkebrød mager ost osv osv.. begynn lett.. join treningsenter..

sykehusdietten er DRITT, du blir bare mer sulten etter hvert og dritlei av å spise suppen,desutten er den helsefarlig!!! folk har faktisk dødd av kuren.. for det handler om å bli kvitt så mye væske i kroppen som mulig på kort tid.

Skrevet

hva?! er det sant? er den så ille? at folk har dödd????

jeg fant oppskriften der det står at den blir brukt på hjertepasienter som må gå ned i vekt fort....

HI

Skrevet

Søsteren min gikk på dette, og de kiloene hun mistet kom fort på igjen når hun begynte å spise normalt igjen..

Vil du bli sunnere og strammere, så gjør det ordentlig.. Spis sunnere, balansert og tren!

Mye sunn mat som faktisk er godt, og masse vanlig mat man kan gjøre sunnere, med små endringer.

Skrevet

Jeg gikk på den en uke i fjor. Ble veldig lei av suppe de siste dagene, men det var en god kickstart.

Tror jeg gikk ned ca.2-3 kg. på den uka. Men jeg trente ved siden av.

Jeg kommer til å ta en slik uke en gang i blandt, etter at jeg er ferdig med å være gravid. Jeg var jo aldri sulten, for man skal jo spise mye suppe :o)

Jeg lagde en stor kjele som jeg satte i kjøleskapet også varmet jeg det jeg skulle ha hver gang i en liten kjele. På jobben så hadde jeg med suppe på termos.

Masse lykke til :o)

Skrevet

Jeg gikk ikke opp igjen, men det var fordi jeg var bevist på å spise sunt og trene etterpå.

Jeg måtte bare få med det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...