Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 renselsen varte i litt over 6 uker, hadde et opphold på en uke, før jeg begynte å blø igjen. dette trodde jeg var mensen, så for en ukes tid siden før jeg gikk å la meg kom det litt rosa på papiret, på morgenen var det ikke rent blod men brunlig slim på papiret. Regnet med at mensen var i anmarsj, men etter det har det ikke vært antydning på noen mens. Hva kan dette ha vært? Kan legge til at jeg fullammer
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hva dette kan ha vært? Et tegn på at også du har fått noen uregelmessigheter i blødningene dine i de første månedene etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 trodde faktisk ikke mensen kom når man fullammet, så jeg ville sagt at renselsen ikke var helt ferdig enda jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå