Gå til innhold

mens?renselse?gravid? anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

renselsen varte i litt over 6 uker, hadde et opphold på en uke, før jeg begynte å blø igjen. dette trodde jeg var mensen, så for en ukes tid siden før jeg gikk å la meg kom det litt rosa på papiret, på morgenen var det ikke rent blod men brunlig slim på papiret. Regnet med at mensen var i anmarsj, men etter det har det ikke vært antydning på noen mens.

Hva kan dette ha vært?

Kan legge til at jeg fullammer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva dette kan ha vært? Et tegn på at også du har fått noen uregelmessigheter i blødningene dine i de første månedene etter fødsel.

Skrevet

trodde faktisk ikke mensen kom når man fullammet, så jeg ville sagt at renselsen ikke var helt ferdig enda jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...