Gå til innhold

Er det så få av oss som har hoppet videre hit?


<3 lykkeligeida er mamma <3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk elida Marie den 12.12.09 og har ei utrolig rolig og god jente til mamma og pappas store glede. Men, hun sover masse på dagen enda. Er våken i et par timer på morgenen også rett før mat og en time eller to på kvelden igjen. Også soverhun godt om natta. Hun er vårt første barn og hun er bare god. Hadde håpet og sett noen av de gamle kjente men kanskje de er som meg. Litt treige med og komme seg over fra barn i magen. :-) lykke til med småtrolla deres. Ta gjerne kontakt om dere kjenner igjen nicket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Neida, jeg har iallefall hoppet fra barnimagen til dinbaby (bare har ikke helt retningssans, og vet ikke helt hvilken vei haren har hoppet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA! Nå fant jeg ut hvor jeg skulle gå for å komme hit! Da skal jeg titte innom oftere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har hver her en stund, men det er så stille her inne at man nesten ikke orker å gå inn hit... Skulle være 2010 baby, men gutten kom på lillejulaften... Dette er vår nr 4 og siste mann.. Sover godt om natten(fra 21- 0700ca) men har hvert endel skriking om dagen pga luft. Så vi har no båret endel på han..Så armene mine er lange..Skjev nakke har vel også gjort sitt til at han har skreket, har torticollis. Her er det bare pupp enda,har prøvd mme, men det takker han så fint nei til.. Ellers er han en glad og fornøyd gutt, gleder meg til 3-mnd kontrollen...se hvor stor han er blitt da...Har håpa en stund at det skulle komme flere inn hit, håper det retter på seg. Mye trafikk på småtroll 0-1år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! ;)

 

Jeg er her. Fikk William den 8. Desember. Han skulle egentli vært November-baby, men men.. Sånn går det ;)

 

Han er også en liten engel. Sover hele natta og har gjort det siden han var født. I begynnelsen 6 timer uten mat, nå hele natta ;)

Har en 4-5 timers lur i vogna på formiddagen og er ellers smilende og bare helt hærlig! Han er vårt første barn.

 

Koselig at det finnes en slik klubb, Morsomt å følge dere med barn på omtrent samme alder. Hva kan deres små nå? Har de begynt å holde i leker og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Får vel slenge meg på her! Hadde termin i slutten av januar, men tulla ville bli en 2009 desember baby og kom lille nyttårsaften!! Fint å kunne dele litt erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lille Sara den 17.desember:) Fødselen gikk veldig greit og det var ikke så vondt som jeg trodde det skulle bli..hehe..

Sara er vårt første barn, så det er mye nytt å henge fingrene i. Hun hadde kolikk, så vi fikk kjørt oss ganske kraftig til tider. Nå er kolikken heldigvis over! Nå nyter vi hver eneste dag sammen med vår skjønne lille datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...