frøkenfryd:) Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 lurer litt på å ha det i steden for spotter. hvor kan jeg få tak i det?
erteposen + 4 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har det på doen ute i gangen, og kjøpte den på en bruktbutikk. Lysekroner finner du overalt nå, siden det er så populært. Jeg la marokanske fliser med mønster i sort, brunt, lilla og sennspsgult, malte de gamle treveggene i en lilla nyanse, et gammelt hvitt toalett, et gammelt speil og hang en stor og overdimensjonert lysekrone i taket. Det er mitt do, siden jeg bor sammen med fire små og store gutter. Det er gjestedoen som er ute på gange i den gamle bygården vår, og det har vel blitt en lite turistattraksjon:)
frøkenfryd:) Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 men jeg må vel ha en som er godkjent for baderom.
Mom2Two Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Haha, så utrolig morsomt erteposen!!! Hørtes kjempefnt ut. Søt måte å få ut litt søtrogen på;o)
erteposen + 4 Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Det må de jo være!! Har du sett på Christiania? I nesten alle magasin de siste årene har det vært bad med lysekrone, så jeg vil tro de finnes på de fleste butikker. Naboen vår er shabby chic, og har en over badekaret. Jeg kan spørre hvor hun kjøpte den:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Har ikke selv, men vil bare minne deg på at den bør være godkjent for våtrom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå