Trappetroll Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg kan ikke fatte at vi klarte det på 3.forsøk. Alt gikk så uffatelig knirkefritt denne gangen. Sist gang var det min kone som gikk gravid, denne gangen er det min tur. Jeg grugleder meg:) Krysser fingrene på at alt går bra. Jeg er så takknemlig for at det gikk så fort å bli gravid, og bøyer meg i støvet for dem som strever, de fortjener stor respekt!
Månestråle75 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer så mye Håper alt går som det skal og at du får et fint svangerskap!
Barnedrøm Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer så masse Trappetroll - du har klart det :-) Kanskje er det på grunn av at alt gikk så knirkefritt denne gangen at du nå skal bli mamma. Grattis til deg og din kone :-)
mamman&prinsessene Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer såååå mye!!! Helt fantastisk!
Pollyanna67 Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer så mye til deg og din kone med den lille spiren!! Ingenting er jo bedre enn når det går knirkefritt:)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer så mye!! ;-) Dette går nok så bra :-)
januar-jenta Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer så mye....det er jo som de sier da kanksje.... alle gode ting er 3:) Håper virkelig det er med meg også...for har prøvd 2 ganger nå og det har ikke lyktes:) Send over litt babystøv:)
Trappetroll Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2010 Kan komme med et tips. Vet ikke hvor mye det betyr, men både jeg og min kone har hatt 2 inseminasjoner med negativt resultat, å så brukt EFAMOL 1000 mg, og blitt gravid på 3 forsøk. Dette får en tak i på helskost butikker, og hjelper kroppen med å få hormonell balanse + at det inneholder E vitamin. Ta 1 tablett morgen, middag og kvelds fra første blødningsdag til du er sikker på at eggløsning har funnet sted. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå