Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 er det allerede bestemt eller tar dere det som det kommer?
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 I dag er det deg, om du klarer å komme opp med noe som helst det er bryet verd å ta.
Kleint Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Det beste er at de som skriver så mye drit, de er bestandig anonyme. Kjempe tøft!
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Det var faktisk er litt barnslig innlegg så jeg er enig i at det blir deg. Hvis du synes det er så ukoselig her så er jo ikke dette det eneste forumet på nett...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Greit nok det Mrs Rincewind, men her er det unødvendig mye drit. Det går faktisk ann og ville være her inne for det. Det slenges drit til absolutt alle, uansett hva man spør om. Folk er tøffe i tryne bak en anonymknapp. Må si det står stor respekt av det du!
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Alt du sier faller på sin egen urimelighet. Definer "unødvendig"? Det er ikke "alle" det slenges "drit" til. Og ikke "uansett hva man spør om". Og ikke trenger man være anonym heller. Så prøv igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Kan godt ta meg, for jeg er i såpass godt humør i dag at det ikke gjør noe :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 dET ER DA INGEN SOM SKRIVER AT alle SLENGER DRIT HER SUG.
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Det er fint med frivillighet, men mindre givende, merkelig nok. Men greit nok, ta med svart søppelsekk og still ytterst til høyre, vi kan varme opp med deg.
ToSmåToStore Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Vi kan jo ikke si på forhånd hvem vi skal slenge dritt til,da blir det jo ikke noe gøy! Da ser de her at vi kommer til å slenge dritt,dropper å lage et innlegg,og vi ender opp med å ikke få noen å slenge dagens dritt til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå