Gå til innhold

Trenger svar så fort som overhode mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har kommet meg til uke 32, og igår kveld så satt jeg i sofaen og hunden min som veier 25 kg lå ved siden av meg, hunden er snart 1 år og er fortsatt litt av den lekne typen, brått når jeg satt der så begynte den ene katten våres å klatre opp ved siden av meg noe som resulterte at hunden bykset / hoppet opp og klarte selvfølgelig å sette forbeina rett ned i magen på meg.. Jeg fikk selvfølgelig veldig vondt, og ble veldig engstelig for babyn.. Jeg ble så satt ut at jeg gikk rett og slett å la meg.. jeg har kjent liv, men det har ikke vært like hardt og ofte som jeg har ønsket og som det har pleid å være...

Hvor stor sjans er det for at noe kan skade barnet ved dette tidspunktet som 32 uker? jeg har bra med fostervann osv.. jeg begynte heller ikke å blø eller noe etter hendelsen...

Håper noen har noe form for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok du kan ta det helt med ro. Den lille ligger godt beskyttet inni der.

: )

Skrevet

tror du kan ta det helt med ro ja, det skal være veldig hardt støt mot magen for at det skal kunne være farlig.

Jeg våknet til og med av at jeg hadde LAGT meg på magen i søvne,hehe! sånn ca 85kg plassert over magen, følte meg som en selunge som ikke kom meg av flekken når jeg våkna,hehe men ungen ligger godt polstra så det går bra, selv om jeg ikke anbefaler folk å ligge på magen etter uke 29,hehe :)

Skrevet

Hei. Dette har skjedd meg noen ganger også, for jeg har en ung hann labrador. Bare at han veier 35 kg! hehe.. Først ble jeg redd fordi han tråkka meg rett i magen. Men dette er vist ikke noe farlig. Har gått helt bra. Fosteret ligger så beskyttet i alt vannet. Hadde det vært skadelig hadde du nok fått veldig vondt. Så lenge du ikke begynner å blø eller noe er det ikke farlig! Du kan ta det HELT med ro =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...