Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Fungerer det? Går man ned i vekt? Lurer på å prøve.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Ja, det er kun 500 kalorier i døgnet så man MÅ gå ned i vekt. Noe annet er ikke fysisk mulig. Det smaker møkk, så jeg ville heller gått for NOKA, som smaker litt mindre som most dopapir.. (800 kalorier i døgnet. Fortsatt mye mindre enn man bruker) Husk å spise noe grønnsaker ved siden av og drikke mye vann, ellers kan du få full stopp i systemet:) Og hvis du trener burde du ha et ekstra måltid etter trening, så du ikke går tom etter to dager på dietten. En proteinbar e.l. er lurt:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Smaken er som kjent delt, jeg hatet Noka. Den er veldig tyktflytende. Foretrakk Cambridge den gang jeg holdt på med den slags. På 14 dagers kur gikk jeg ned omtrent 6 kilo, gjorde det i to omganger med en måneds mellomrom og gikk ned 11-12 kilo totalt. Har ikke kommet tilbake ennå.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Jeg liker smaken på Nutrilett, så for meg funker det greit. Spiser vanlig middag, men dropper for eksempel poteter, som bare er fyllstoff. Spiser mindre middag enn vanlig, fordi jeg blir mindre sulten. Husk å drikke mye ved siden av, og ta høyde for at du bør ta en pose hver to-tre timer, for å beholde metthetsfølelsen. De har også to gode suppetyper, som er fine å variere med.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Tusen takk for hjelpen jenter! Da blir det nutrilett på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå