SugarIntheMorning Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er nå sanrt ferdig med min permisjon, og pappaen skal ha de siste 3 månedene. Jeg har søkt om å få mine siste to ferieuker fra i fjor i forbindelse med påske, men dette passer dårlig for min arbeidsgiver, og jeg er villig til å endre den. Men kan jeg det? Kan jeg feks flytte den til høsten? Eventuelt ta ut enkeltdager?
Neijasså... Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Regner med at du er ferdig med permisjonen lenge før påske, siden du sier du snart er ferdig med den? I så fall er det kun opp til deg og arbeidsgiver når du skal ta ut ferien din, NAV har ikke noe med det så lenge permisjonen er ferdig.
Kamomille Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 NAV legger seg ikke borti hvordan du tar ut din lovbestemte ferie. Det er kun en sak mellom deg og arbeidsgiver.
SugarIntheMorning Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 Gjelder dette også når jeg hadde en annen arbeidsgiver da jeg gikk ut i permisjon? Jobbet som vikar i kommunen, og har fått ny, fast jobb i løpet av permisjonen. (også dette i kommunen)
Kamomille Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Da har du jo samme arbeidsgiver da:) Kommunen er kommunen uansett hvilket arbeidssted du har:)
SugarIntheMorning Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 Joda.. Har jo forsåvidt det.. men det er en annen skole. Tenkte vel litt feil der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå