Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Isåfall, er det mulig å få det raskt tilbake?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hvis jeg gråter skikkelig så ser jeg ikke ut etterpå. Bokstavelig talt.. Øyelokkene er så hovne at jeg klarer knapt å se..hehe.. Morro! Etter et par timer ser som regel jeg "normal" ut igjen...vet ikke om noe som kan "fremskynde" prosessen.....desverre!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jepp, dem hovner veldig opp. Hva som får dem raskt tilbake er vanskelig å si, men jeg pleier å presse en klut med iskaldt vann på øya. Det hjelper noe.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Tusen takk! Jeg vil ikke gå på butikken med dette trynet, så jeg prøver det med kluten. Hvis ikke drøyer jeg det noen timer ;D
Miztery Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Synd at du har grått så mye i natt/morges da! Håper, hva enn grunnen til gråtingen er, at dagen i dag blir bedre! Til tross for hovne øyne.. Kalde, brukte teposer sies å ha en effekt på hovne øyne.. Men jeg skal ikke gå god for det selv!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 mine øyne hovner så sinsykt opp de også... egentlig hele tryne hovner opp... og viss jeg har grått meg i søvn så ser jeg ikke ut dagen etter... er sånn til kvelden etter nesten... så tips til hvordan å se normal ut igjen skulle jeg gjerne hatt:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Har motsatt "problem". Noen ganger vil jeg gjerne ha litt sympati, men det vises overhodet ikke om jeg har grått eller er lei meg. I beste fall ser jeg litt sur og sint ut, og det vekker ikke gode følelser i folk. Da jeg var barn ville jeg at foreldrene mine skulle se hvor lei meg jeg var når de hadde vært "dumme", men det vistes aldri, hehe. Sønnen min blir litt opphovnet, og da hjelper en kald klut.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Ja her også... Jeg ser ikke ut! Må bare bure meg inne og vente til neste dag før jeg tørr å vise meg.... Og hvis jeg gråter meg i søvn, så kan det også vises dagen etter... Kanskje det kan hjelpe å legge på noen kalde te-poser eller akurker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå