Gå til innhold

Synes mannen din at du er fin med sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min takler ikke at jeg sminker meg. Han sier jeg ser helt skrekkelig ut når jeg har sminke på meg. Jeg overdriver ikke, bruker litt mineralpudder, ferskenfarget rouge, mascara og naturlig leppestift/gloss. Men jeg har ingen planer om å slutte å sminke meg av den grunn. He he;-) Liker mennene deres at dere sminker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker når jeg bruker moderate mengder. Om jeg kliner til med brunkrem og drit, da blir han oppgitt. Naturlig liker han, kun med litt sminke. Daglig bruker jeg kun sminke rundt øynene. Foundation/brunkrem osv, er egentlig ikke noe pent. Hvertfall ikke ute i dagslys:)

Skrevet

Han får nærmere åndenød og anfall hvis han kommer i direkte kontakt med lipgloss, men ellers så synes han at jeg ser fresh ut med litt sminke og når jeg har fått ordnet håret.

Er sliten småbarnsmor, så han blir litt glad når han ser at jeg har hatt tid til å få stelt med meg selv også i løpet av dagen :)

Skrevet

Min fortalte da vi møttes at han hverken liker sminke, høye hæler eller tettsittende og utringet tøy. Han synes det er stygt. Men en sjelden gang sminker jeg meg litt rundt øynene, og som den diplomatiske sjel han er sier han at han synes jeg er like fin uansett. MEN han har aldri nevnt at han synes jeg er fin med sminke ubedt. Han sier ingenting, og det er vel et signal om at han ikke direkte digger det.

Skrevet

Ja, han liker at jeg sminker meg. Jeg sminker meg hver dag, med hverdagssminke. Han tar det som et kompliment. Han reagerer mer når damer ikke sminker seg, om han legger merke til det da.

Skrevet

Han liker meg både med og uten sminke heldigvis. Kan godt gå uten her hjemme, men jeg vil helst ha litt sminke når jeg skal noe, i hvertfall maskara og lipgloss.

Skrevet

Min kjære liker at jeg sminker meg. (men er kanskje litt over gjennomsnittet flink i det også.) Men han klaga noe fælt her over at jeg alltid!! sminka meg. Så nå har han fått spise ordene sine og jeg sminker meg kanskje én dag i uka. Haha! Tror han angrer da, for å si det sånn ;)

Får ingen klager, da. Verken ene eller andre veien :)

Skrevet

Han syns jeg er flott både med og uten.

Skrevet

Jepp, det syns han, selv om han liker meg uten også. Det verste han vet er kvinner som ikke tar vare på seg selv, går å subber rundt i joggis, uten sminke og med fettet hår. Han liker at jeg ser tar meg bra ut, det samme liker jeg at han gjør.

Skrevet

Min også syns jeg er like fin med sminke som uten sminke.

Skrevet

HAn visste ikke før etter en god stund, at jeg sminker meg til daglig.....Det er liksom bare for å jevne ut hudfarge, jeg må freshe opp bryn og vipper og selvsagt litt rouge, også en lys leppestift (jheller en gloss, det blir for synlig "kunstig glossy")..Det var på vår første fjelltur sammen han tenkte over det..Da sminket jeg meg ikke, selvsagt, og det var litt sånn..SMINKER du deg til vanlig? Han hadde sett at det "var noe" med meg, men kunne ikke sette fingeren på det.....:o)

SÅ han synes jeg ser mer våken og fresh ut med sminke (men har man "usynlige" vipper og bryn til vanlig er vel ikke det så rart) og liker at jeg sminker meg etter anledning..TØft til en jentetur på byn, litt "frekt" til en romatisk aften m.m., bare han og jeg, og "søtt" til familieselskap f.eks......

Men han han synes det er deilig at jeg ikke "panikkerer" om jeg glemmer sminke om vi forlater huset en formiddag for å dra på butikken...

Skrevet

Man kan jo godt la være å sminke seg uten å forfalle helt da. :)

På jobb har jeg en kollega som aldri sminker seg (hun er mørk, og helt nydelig uten), men hun er alltid velstelt og stilig, med en nedtonet og klassisk stil i smykker og klær.

Skrevet

Tror han liker det, aldri hørt noe annet.. Men så er jeg ganske moderat på hverdagssminken, bare litt pudder, eyeliner, dus øyenskygge og mascara.

De eneste gangene han har sagt noe er hvis jeg har vært uheldig med pudderet og fått for mye på haken/pannen, da sier han at jeg bør jevne det litt ut før vi drar hjemmefra..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...