Gå til innhold

au au au....magen min!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i magen det siste halve året, men har det blitt værre! Er der jeg innbiller meg at eggstokkene er, langt ned og litt på siden. Er det noen som hat hatt noe sånt, og hva det kan være? Mens-syklusen min er også helt på tur. Har det en uke ca så kan det gå 6-7 uker uten, en uke med og kanskje 1 uke uten før den kommer tilbake!

 

Blir velig takknemmlig hvis noen kan legge ut på skravle for meg! Har ikke lyst til at alle skal se hvem jeg er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt det ut for deg på Skravle.

 

Håper noen har gode råd å komme med og god bedring

Skrevet

tusen takk :) Håper jeg også :)

Skrevet

tror ikke det, for smertene er der uansett om jeg får mensen like etter eler ikke, det jeg har lest meg til skal det være vondt i forbindelse med mensen!

Skrevet

Ta deg turen til legen.

Lykke til:) Håper det gir seg

Skrevet

Endomitriose? PCO / PCOS? Kreft?

 

Jeg anbefaler Annie at hun tar en tur til gynekologen, h*n kan stille en diagnose, det KAN vi her inne ikke, vi kan kun gjette.

Skrevet

Jeg tenker PCO/PCOS.

Jeg har vondt i magen selv. Jeg hadde veldig vondt i magen før jeg ble gravid med Daniel. Så ble jeg gravid og magesmertene fortsatte. Jeg tok tester, men de var negative. (Hvorfor? Aner ikke, men det er en annen sak..)

Fikk vite at jeg var gravid da jeg var 16uker på vei.

 

Etter jeg fikk Daniel har jeg hatt vondt i magen, men mye MER enn før jeg ble gravid med han faktisk.. Og mensen har siden jeg fikk mensen vært ustabil. Alt fra 2mnd uten mens til det meste var 9mnd uten. (Og neida, jeg var ikke gravid da ;o) ).

 

Jeg har fortsatt vondt i magen og har enda sterkere og smertefulle kynnere denne gang. Jeg fikk ikke påvist PCO før for 1.5år siden.

 

Når jeg ikke er gravid er det... Det er så vondt.

Virkelig. Det stikker. Det er en sviende smerte.

Jeg har maaaange små cyster som sprekker..

Når jeg kjenner magesmertene kan jeg ikke reise meg fort opp eller lign, da svir det.

 

Ta en tur til gynekolog og sjekk deg for PCO.

Trenger ikke å være PCOS, PCO kan være nok.

 

Lykke til!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...