Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Dere skal ikke bruke p-piller! Ekstra risiko for blodpropp. Det var nytt for meg, tenkte jeg skulle dele.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Dette sa legen min og, men hun sa også at selv om det var forhøyet risiko så var risikoen fortsatt liten da. Så jeg fikk resepten min alikevel. (Nå er jeg ikke spesielt mye plaget, bare ytters sjeldent)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Trenger ikke å bekymre meg for det, mannen min har sterilisert seg.
yret Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Det har jeg aldri fått beskjed om. Takk for tipset! Bruker heldigvis ikke p-piller, men greit å vite om det skulle bli aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå