admin1 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ...og helvete, nå er det nok! -datatilsynet neste. Roheryn, nå også kjent som Sindre.
Gjest Cat.68 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hæ?? - se hva jeg kan gjøre med innlegget ditt -
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Det er helt utrolig hvor mye FEIL de kan se gjennom fingrene med. Du får slette alle søple-innlegg mens du nå har sjansen da:) Da har du jo litt å gjøre i noen timer hehehehe
Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 *dævver* - muahaha, nå gjør jeg det på deg og! -
admin1 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Ironisk nok skjedde dette når jeg trykket på "slett bruker" fordi jeg trodde jeg hadde sett et "jeg er innlogget som admin, hjelp!" for mye og hadde fått nok. Opplagt hadde jeg ikke fått nok, sier DIB. Jeg tenkte jeg skulle herpe profilen til Sindre da, men så kræsjer det når jeg forsøker å åpne "edit"-siden. Pokker og.
Cat.68 Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 WOHOW og litt SHIT!!! . Så du har altså fått admin ansvar sånn helt plutselig?? Søren det må egentlig være litt gøy ;o)) Hehe Men for ordens skyld burde du melde fra . Enjoy!! ;o))
admin1 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2010 Som jeg skrev lenger ned her - så skjedde dette ironisk nok i det jeg skulle til å slette meg som bruker her nettopp på grunn av denne feilen som til stadighet oppstår. Så jeg hadde allerede sendt epost til samtlige annonsører, ansvarlig redaktør, redaktør og admin, og var i ferd med å sende til datatilsynet. Desverre greier jeg ikke å skifte passord på admin sin konto, da får jeg bare feil Men jeg har epostadressen hans da *spamme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå