UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 5-åringen har fått med seg et teppe inn på badet og sover på varmekablene der...diare som renner ut av seg selv - nice! Og stakkars ungen er jo livredd for å bæsje. Han hadde diare for første gang i jula og da fikk han helt panic.
Ugl@ Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Stakkar liten. Har du eple? Og kansje eplejuice og farris? Ellers kan du forsøke å få i ham rein kokt ris, det kan også virke stoppende på diarè. Havresuppe kan også stoppe det. Gryna kan godt siles av etter. Ta en liter vann, ca 1/2 dl havregryn, koke til gryna blir helt møre, litt salt og sukker i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå