Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 tarmutløsing sto det på ett nick her.ble serr kvalm jeg.fler??!
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Jepp, du har ikke bare en løstarm, men en tarm der det virkelig skjer ting - det er en forskjell.
ToSmåToStore Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Det er noe så enkelt som betegnelsen min gode venn bruker når han forteller om sine nye erobringer,og hvordan kvelden endte.
ToSmåToStore Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Han syns det hørtes så kjedelig ut med "så gikk det for han,i rompa mi"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå