Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ... Oda-Linnea?? Er en nabo som nettopp har kommet hjem fra barsel med jenten sin, og hun har fått dette navnet. Jeg synes det er kjempefint jeg da, men søsteren min likte det ikke...
Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Kjenner ei tulle som heter det, bare uten bindestrek ) Liker navnet veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Helt OK. Synes Oda er et veldig fint navn, men er ikke så veldig glad i Linnea. Det er ikke stygt, men ikke en favoritt akkurat. Synes ikke det passet så veldig fint sammen heller, for å være ærlig. Oda med et annet navn hadde vært bedre! Men så er det ikke mitt barn heller! Hehe.
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Fine navn, finest alene. Men bevares, ikke verst.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Fint navn, syns jeg. Sikkert kjempeskjønn baby :-)
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg syns Oda er nydelig, men liker ikke Linnea... Syns Oda Louise er fint
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Fine navn, men helst hver for seg. Tungt å si, men sikkert bare en vanesak. Stygt er det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå