MammantM Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Nå har jeg spist en bolle grøt med MASSE kanel i. Trodde ikke jeg kom til å prøve noe sånt, men kan ikke skade iallefall. Har liksom bestemt meg hver kveld nå at "I natt skal jeg føde!", men det har aldri skjedd noe. Satser på at det skjer noe innen det neste døgnet siden det er nymåne og alt! Har som vanlig ganske stor tro på at det skal skje noe når jeg bestemmer meg for det (uansett om det ikke har skjedd noe ennda)! Flere??
påtjukka84 *fødeklar* Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 oh yes! jeg har opptil flere kvelder bestemt meg for å føde, men det hjelper svært lite;) har enda noen dager igjen til ul-termin (hadde menstermin i dag faktsisk), men tenkte også at i morra med månen og det hele hadde passet helt perfekt!! på mandag spiste jeg en hel ananas for da tenkte jeg at jeg skulle føde, men det eneste som skjedde var at jeg ble jækla sår i munnen - haha desperasjon lenge leve! håper det skjer noe snaaaaaart
MammantM Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Hehehe.. Ja, har ikke prøvd noe ananas ennda jeg da, men er vel ikke lenge til jeg prøver ut det også Håper du slipper og gå over termin iallefall!
påtjukka84 *fødeklar* Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 vi får gå skikkelig mentalt inn for fødsel i morra :) aaaooooouuuum
LykkenErTre Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Har termin i dag og ingen tegn på at noe er i gang. Skal nok en gang bestemme meg for at i morra er dagen. Har jo stor tro på tankekraft. Skjønner ikke hvorfor det ikke virker nå. I MORRA ER DAGEN!
veldig fødeklar Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Har termin om 10 dager, men de to andre har kommet før termin og jeg er absolutt ikke klar til å gå over denne gangen. De to andre har kommet i forbindelse med en søndag, så jeg krysser også fingrene for at det skjer noe i helgen med nymåne og alt. Vi får ha opptelling på mandag å se hvor mange som er igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå