Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Vi pusser opp en utleie del og skal kjøpe nytt kjøkken. Har dere noen forslag til kjøkken som ikke koster flesk? Bør vi gå får safe hvitt eller mer moderene....? Usikker!
Mammaen til Isak Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Gå for noe nøytralt som kan passe ulike menneskers stil og møbler. Så mye skap plass som mulig, tenk utnyttelse av plassen med lure løsninger. Bruk gjerne ikea, så kan dere lett bytte ut frontene om det blir slitajse med åra i allefall minst en skuff seksjon er et must, god avtrekksvifte, plass til oppvaskmaskin om mulig.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Enig med Mammaen til Isak. Men jeg ville nok ikke valgt noe hvitt. Ikke en farge som tar "mye plass" heller, men at det ser stilig ut. Jeg har vært på maaaange visninger for å leie og kjøkken og bad er det som er viktigst at ser fint ut. Er de stedene som blir fort fylt opp med ting og tan og kan se rotete ut og samtidig er vanslig å innrede selv. Et stilig,ikke hvitt kjøkken, som lyser at her kan det lages mye god mat selv om det er liten plass
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Når jeg blir kvitt mann og unger og kan bo helt for meg selv vil jeg ha et fantastisk kjøkken-i-et-skap som Ikea har (hadde?) - hele kjøkkenkroken er innenfor to skapdører, vask, ovn, kjøleskap, andre skap - totalt kompakt og med dører å lukke igjen til rotet, hvilket er greit om det er en liten hybel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå