Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har to julestjerner som har overlevd jula. Det kommer små blader i kronen, der de røde bladene sitter, men disse nye bladene er grønne! Er det normalt eller?
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jada, helt normalt. De kan bli ganske fine grønne planter, jeg hadde et par i to år, men de blomstra ikke igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Takk for svar:-) Har du noen spesielle tips for å få dem til å holde seg? Samboeren min hater dem og gleder seg til de dør, som han sier, så jeg har tenkt til å ta det som min oppgave å pleie dem med blod, svette og tårer om nødvendig;-)
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Mine stod på et skatoll mellom to vinduer så de fikk aldri lys, og så fikk de en skvett vann når jeg husket det. Relativt ofte husket jeg det ikke, så innimellom mista den et blad eller to, men det kom nye, så alt i alt er den veldig nøysom og nøktern i sine ønsker, vil jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå