Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hva kan det være ? Svir som bare rakkern, en liten rund hvit sak...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Haha, gikk litt fort ser jeg har nok bare en... Noen som vet hva dette kan være? Gjør så vooondt! Husker lillesøsteren min hadde dette som barn,tenkte det var trøske det het, men det stemmer jo overhode ikke..
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Blir det mange har du sikkert munn-hånd-fot-syke, er det bare den ene er det en afte og går vekk av seg selv ute større ubehage enn du har nå.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 http://www.helsedoktoren.no/pc-181-26-After.aspx Jeg fant jeg fant..auu auu auu..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Det er antakelig en helt vanlig blemme. Har hatt tilsvarende hvit runding mange ganger da jeg hadde tannregulering eller når jeg har bitt meg. Det går heldigvis over etter noen dager, men det er sinnsykt vondt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 sambo har ofte problemer med hvite munnsår som gjør helt forferdelig vondt. Kommer mest sannsynlig av stress. Han gurgler vodka før han legger seg og mener det er det eneste som hjelper. (og spytter ut :-P)
CS09 Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 du har nokk fått munnskold. sjekk ut siden hær: http://www.munnskold.no/sider/fakta.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå