påtjukka84 *fødeklar* Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 januarbaby<3twins 04: håper du snart føder, hørtes ut som du har det veldig tøft om dagen! også med tvillinger fra før.?.*sukk* lurer på om ikke vi har termin omtrent samtidig? jeg har 23. jan.. skal blåse litt fødestøv til deg jeg, så satser jeg på at alle med termin de nærmeste dager føder i morra, er det ikke noe nymåne/fullmåne da? heia heia heia nurka våres
Kristine_bolla Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 jeg krysser fingrene for fullmånen iallefall!!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 ja vi har faktisk termin samme dag jeg skal på kontroll på sykehuset i dag å sjekke baby å om de vil sette meg i gang snart (tviler på at det blir denne uka, men er jo lov å håpe) blir iallefall godt å se lille gullet på UL du må også ha lykke til å vi satser på fødsel iallefall innen ei uke (det er vel ikke for mye forlangt? hehe)
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Hei hei Jeg har termin 24.januar, dagen etter dere da. Jeg er også temmelig klar for fødsel nå, spes. siden jeg må ha nok energi til min lille tulle på 14,5mnd også... Detter blir min 3.fødsel, så jeg er spent på forløpet denne gang. Jeg ble sjekket for modning i går, og var helt moden med 1cm åpning, men hadde fortsatt litt livmorhals.. ca 2cm. Jordmor tok hinneløsning på meg, og tror slimproppen kom i går...eller, en del av den i hvertfall... vet ikke helt jeg, for jeg har aldri sett proppen i mine tidligere sv.skap. Eller kan det være en bit av den såkalte hinna som kom?? Den var litt hvit/rød aktig, litt kompakt gummi... æsj..hehe.. Sorry detaljer altså. Noen som vet om man kan se hinna? Jeg blør enda... slimblandet blod.. herlig.. Har ingen rier da, kun masse kynnere ca hvert 10ende min. Kan det hjelpe på tror dere? Huff, ble plutselig så mye mer usikker på ting og tang denne gang, enda dette blir min 3.fødsel.. rare greier Heia heia alle sammen!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 er nok proppen som har gått hos deg. går hinna så kommer vannet! hadu kan jo være heldig at kynnerne kansje hjelper på modninga, jeg har gått med kraftige maserier nå den siste uka før det var jeg plaga med kynnere. men var ingen forandring i dag da jeg var på kontroll. 2 cm åpning og litt tykk livmorhals. Ble ikke igangsetting i dag noe jeg egentlig ikke trodde. de ville drøye det iallefall til neste fredag skal på ny kontroll da. Men fikk se den lille på ultralyd å fikk en myye bedre forklaring på dette de fant på nyrene til baby. Ultralydlegen tilkalte en nyrespesialist som forklarte å som skal sjekke den lille når den er født. Det var visst ikke alvorlig for da hadde de forløst meg i dag å siden det ikke hadde utviklet seg siden sist så kunne jeg ta det med ro for dette ville ordne seg. Så jeg har bare infunnet meg med at innen 3 uker så har jeg den lille her. selv om det føles som en evighet! må si det var mye lettere å gå gravid med tvillinger for da virker det som at blir tatt mer alvorlig når man sier at man er sliten å ikke har mere å gå på. Enda til at dette svangerskapet har vært 10 ganger tyngre og mye mer smertefullt!
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 ja, jeg begynner også å bli leeei! Jeg har egentlig vært i veldig god form hele veien, bortsett fra litt bekkenplager de siste ukene, men nå vil jeg føde!! Føles som at jeg har hatt et lengre sv.skap enn elefanten vettu, sikkert pga. at det er så kort tid siden forrige sv.skap... Vel, jeg tenkte mer det kunne være en bit av hinna, som man løsner (hinneløsning) eller er det fosterhinna man løsner i fra mormunnen kanskje? Da skjønner jeg jo at det ikke er en bit av den...hehehe... Har ikke peiling på hvordan dette utvikler seg. Blør fortsatt, men det kan vel vare en stund alikevel det, mtp. hinneløsninga? Forrige fødsel startet natten etter jeg fikk hinneløsning, så da hadde det virkning..men nå vet jeg ikke.. Vel, uansett godt å ha noen å skrive med i denne laaaaaaaaaaaangdryyyge ventetiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå